נושמים מזרחית
שלום אורח, הרשמה לפורום | הוסף למועדפים
שם משתמש
סיסמה
זכור אותי | שכחתי סיסמה

***[סיקור+תמונות]-אופנוע-gsxr-1000-*** F2H הורדה ישירה מילים צלצול פלייבק רמיקס יוטיוב

עמוד ראשי חדשות המוסיקה מילים לשירים
עמוד ראשי » פורומים - דיון, פנאי, תמיכה והעשרת חווית המשתמש » פורום מוטוריקה




עמוד 1 מתוך 1 [ 8 הודעות ]
פרסם נושא חדש הגב לנושא

***[סיקור+תמונות]-אופנוע-gsxr-1000-***

מחבר הודעה
 נושא ההודעה: ***[סיקור+תמונות]-אופנוע-gsxr-1000-***
הודעהפורסם: 28 מרץ 2007, 22:45 
מנותק
נושם מכור
נושם מכור
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: 15 מרץ 2006, 18:27
הודעות: 2032
מיקום: תקווה
לייקים: 17 אוהבים
פידבקים: 0 (0%)




סוזוקי GSX-R1000K3, מודל 2004 קל וחזק יותר אך בעיקר קומפקטי וזריז מהמקורי (2001). האם המלך ימשיך לשמור על מעמדו בעידן החדש
תמונה

מפגש עם הסוזוקי R1000 2003/4, כצפוי היה מרגש עד מאוד. הלוק, שבעליל שונה מהגרסה המקורית (2001/2), מצא חן בעיני מיד. צר יותר, גבוה יותר, מחוטב וחדש. לעומת קודמו מצליח מיד ה- R1000 החדש להכניס אותך למוד רציני ביותר. ואתה צריך את הרצינות הזאת לרכיבה - הכל מדויק ומושחז הרבה יותר בהשוואה למקור וההרגשה הכללית היא קרביות וקלילות, תגובות השייכות בדרך כלל לקטגוריית ה- 600 סמ"ק.
נכון שגם הגרסה המקורית הייתה מעל ומעבר מהרבה בחינות, אך לא הייתה חפה מביקורת: הבלמים, עם שש בוכנות לקליפר, נראו טוב אך בכך זה נגמר - וביצועי העל של המנוע הדגישו ביתר שאת את החולשה בתחום קריטי זה, גם תנוחת הרכיבה הייתה בעייתית משהו, רוחב מוגזם באזור המכל וקורות השלדה הקשה על עיגון נטול מאמץ של הרוכב, גם כתוצאה מכך, יכולת ה- R1000 המקורי לתקוף פניות, ובמיוחד הדוקות, לא הייתה מהמשובחות.
די במבט חטוף על הגרסה החדשה בכדי להבין כי נעשו שינויים רציניים בתחומים האמורים, ויש לצפות לשיפור של ממש. אך פתאום המבט מתעכב, בוחן ומתפעל. אני רוצה להתחיל מהחזית ומוידוי: כאשר נחשפתי לתצלומי הגרסה החדשה בספטמבר 2002 לא ממש התלהבתי. הפנסים נראו כאילו נלקחו מההיאבוסה, עברו עיוות ונכפו על חזיתו של ה- R1000 החדש. קווי המתאר בחזית, עירוב של קווים חדשים וקווים מעוגלים, נראו אפילו סתמיים. הצינורות השחורים של המזלג הקדמי החדש נבלעו והרשימו פחות מבחינה ויזואלית מאשר המוזהבים של המקור.
לא כך היה המפגש הבלתי אמצעי, והאמת היא שדי נשבתי בקסמו של האופנוע. איזה קסם? במציאות החזית מלאת הבעה, הייתי אומר אפילו כועסת או עצבנית, אבל לא צעקנית/ וואחשית, אלא מין וריאציה על פרצוף גמל שלמה, כידוע אחד החרקים הקטלניים והתוקפניים שבנמצא. שילוב הפנסים וכונסי האוויר מותיר רושם טוב פי כמה מהתמונות במבט מן החזית, וזה ממשיך הלאה. המזלג השחור זהב נראה (זהירות ביטוי שחוק!) מיליון דולר. עיצוב הפלסטיקה מושקע יותר, קרבי בהרבה ובמיוחד בחלק האחורי - שם נמצא אחד מהזנבות היפים ביותר בתולדות סוזוקי, לפחות מבחינתי. להשלמת אפקט ההפחדה - השלדה החדשה, הזרוע האחורית והג'נטים צבועים שחור מט, שתמיד מעורר אצלי קונוטציות של "לא חוקי".

תמונה
נכנס למוד חליפה

תמונה

בדרך כלל אני לא עובר מהר ממוד ויזואלי למוד תנועה, אוהב לגעת ולחוש את המכונה בכל הקימורים האינטימיים שיבואו איתי במגע בהמשך (באספלט אני משתדל לא לגעת). הסוזוקי החדש דורש עיכוב נוסף. לאור השינויים בתנוחת הרכיבה, נושא חשוב ביותר עבורי, לא יכולתי שלא להוסיף ולהתפעל מהצרה באזור השלדה ומיכל הדלק.
הכיוון הוא דרומה. לערד. וכבר בתחילת הרכיבה משדר ה- R החדש חדות גבוהה בהרבה ותוספת משמעותית לזריזות לעומת הגרסה היוצאת, כשההבדלים צפים בבוטות לאור העובדה שאת רכיבת ההתרשמות מלווה R1000 ממודל 2001/2 ואנו מתחלפים. בנוסף לתחושות החדות ורמת דיוק גבוהה לפקודות הרוכב, עולה תחושה קלה של היסוס. כן, היסוס. התגובות המהירות והחדות מותירות פחות מקום לטעויות מצד הרוכב, וה- R1000 החדש מתגלה כפחות סלחן מקודמו. אני לא מתכוון לומר שה- R1000 היוצא הוא אופנוע למתחילים, אלא שהחדש הוא כלי מושחז הרבה יותר. מספיק לשלב בין נתון ההספק ונתון המשקל באותה פעימת מחשבה, כדי להבין שעם יחס הספק/משקל של 0.976 כ"ס לקילוגרם לא כדאי לעשות טעויות…
אופנוע המבחן הפרטי הוא משופר, לשמחתי ולצערי. לשמחתי מאחר ומדובר בשיפורים מקצועיים ויקרים הנאמנים לרוחו האמיתית של האופנוע ומחליפים את המקור המוגבל ע"י ממיר קטליטי ותקנות רעש וזיהום אוויר המכות בטיונינג ה- ECU ללא רחם. לצערי, משום שההתרשמות המובאת כאן עלולה להטעות באשר לתכונות R1000 מקורי. טייק איט אור ליב איט, אופנוע מבחן לא היה והבעלים לא היה מוכן לרכב מטר עם האגזוז המקורי… מערכת הפליטה המושלמת מבית יושימורה לא רק נראית מדהים, היא גם מפיקה צלילים ערבים - ללא נזקים לשמיעה! שקטה ובשרנית, משדרת בעדינות שלא כדאי שתמשוך ל- R1000 הזה בזנב חזק מדי או מוקדם מדי. פעולת המנוע חלקה מאוד, משמעותית פחות גסה מאשר בגרסה הקודמת, אך גם כאן יש לזכור כי מחשב ניהול המנוע קיבל "שליט", פאוור קומנדר המאפשר כוונון אופטימלי, וכזה אכן בוצע על-ידי מכונאי העל האוסטרלי, פיל טיינטון, שבאדיבותו צרב מפת הזרקה/ הצתה מותאמת מושלם לאגזוז.
הבדל דרמטי. הג'יקסר 1000 היוצא התאפיין במנוע אדיר הספק ומומנט, אולי אפילו יותר מדי. היה איזשהו פרץ מומנט באזור 4,500 סל"ד שלא ממש ידעת מאיפה הוא מגיע, וקצת הפריע לשלוט במדויק בדחף הקג"מ שיורדים שם לקרקע חופשי חופשי, כאן אין את זה. הורדת הכוח האדיר נשלטת יותר ואפשר לדבר על "ביקשת? - קבלת"! אך שוב, השינויים שנעשו סביב המנוע הספציפי הזה הנם בעלי השפעה ישירה על אופי פעולת המנוע ולכן אי אפשר לבסס קביעה באופן גורף לגבי R1000 מקורי. השיפורים אמורים גם לתת לפחות 10% יותר הספק (מאוד חלש המנוע המקורי… ), אך נקבעה מגבלה של 8,000 סל"ד (200 קמ"ש) במסגרת ההתרשמות מאחר והמנוע עדיין בהרצה. אפילו כך חוסר כוח לא היווה בעיה לאיש.
טוב שתפשנו את גיא לפני שהספיק להחליף גם את המתלים, מאחר ותחום ממנו כן אפשר היה להתרשם מהאופנוע במצבו המקורי הוא ההתנגדות. וטוב שכך, שכן עיקר הביקורת בדגם היוצא הופנתה אל הבלמים, תנוחת הרכיבה ואופן החיבור בין הרוכב לאופנוע ותחושת כבדות מה בפניות. בכל הנקודות הללו חל שיפור מהותי. הצרה בולטת באזור קורות השלדה, צינורות הראם אייר ומיכל הדלק, הודות לתכנון שלדה חדש וצר יותר סביב המנוע, משנה למעשה את החיים באוכף. גם המרחק מושב/כידון התקצר, ולכן תנוחת הרכיבה החדשה מתוחה פחות מבעבר, שמה יותר משקל על הפרונט ומאפשרת שליטה טובה בהרבה על ההיגוי. מהכיוון ההפוך צריך להבין כי הגרסה החדשה מרווחת ונוחה פחות, אם כי עדיין מרגישה ארוכה כמו נושאת מטוסים בהשוואה ל- R1, בטח בגרסת 2004 של הימאהה הזעיר.
באשר לבלמים, בלמי ה- R1000 הקודם אינם חלשים, אלא שמי שדוחף את האופנוע למחוזות אטרף ואנדרלין כפי שהמנוע האדיר מאפשר, היה מוכן בשמחה לארח מערכת בלמים יותר אסרטיבית. כמו למשל זו של הגרסה החדשה. כמובן קליפרים רדיאליים, שלא רק נראים טוב בשילוב המזלג המחרמן אלא גם מתפקדים ברמה גבוהה. הבונוסים הם נשיכה ראשונית טובה משמעותית, והרגשה כי העצומה המקסימלית מספיקה לכל מצב על הכביש הציבורי. וזאת למרות הקטנת הדיסקים

תמונה
מעל ומעבר


ברור שמדובר כאן באופנוע בעל ביצועים דימיונים , מסוכנים ואולי מיותרים עבור רובנו. גם הגרסה הקודמת הייתה פצצה פראית למוח, ואם לא ממש נזהרת אז גם לגוף. האופנוע החדש הוא מושחז, חד וזריז יותר, ומרגיש קליל, למרות שהמשקל ירד בשני ק"ג בלבד. קל יותר לרכב עליו מהר אך הוא דורש רוכב מיומן יותר. קחו אותו לאחד מאתרי הרכיבה הספורטיביים בכבישי ארצנו, וכבר לא תרגישו כמו על משאית בחלק מהפניות ההדוקות כפי שאפשר לחוש על ה- R1000 הקודם.
תמונה
מיפרט:

מחיר: 128,950 ₪
אחריות: 24 חודשים או 0 ק"מ

מנוע:

נפח: 999 סמ"ק
סוג: 4 פעימות
מספר צלינדרים: 4
תצורה: רוחבי
קירור: נוזל+מאוורר
מספר שסתומים: 4
תזמון שסתומים: גל זיזים כפול
הזנת דלק: הזרקה
קוטר הזנת דלק: 44 מ"מ
הספק: 178 כ"ס ב-11500 סל"ד
הילוכים: 6 הילוכים
הינע סופי: שרשרת
התנעה: חשמלית
שלדה:

סוג ומבנה: קורה כפולה, אלומיניום
מתלה קדמי:
סוג: הפוך
קוטר צינורות: 43 מ"מ
כיוונונים: מלא
מהלך: 120 מ"מ
מתלה אחורי:
סוג: זרוע מקבילה מחוזקת
כיוונונים: מלא
בלם קדמי:
סוג: דיסק היקפי
קוטר: 310 מ"מ
קליפר: 4
בלם אחורי:
סוג: דיסק
קוטר: 220 מ"מ
בוכנות: 2

צמיג קדמי: 120/70-17
צמיג אחורי: 190/50-17
ABS: לא
מערכת בלימה משולבת: לא
מידות:

משקל יבש: 166 ק"ג
גובה מושב: 810 מ"מ
נפח מיכל דלק: 18 ליטר
בסיס גלגלים: 1405 מ"מ

_________________
תמונה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה:
הודעהפורסם: 30 מרץ 2007, 18:07 
מנותק
נושם זהב
נושם זהב

הצטרף: 29 יולי 2005, 12:51
הודעות: 43482
מיקום: מש"ק ממטרות בבלומפילד
לייקים: 81 אוהבים
פידבקים: 0 (0%)


תודההההההה :P00

_________________
תמונה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה:
הודעהפורסם: 30 אפריל 2009, 11:16 
מנותק
ציון לשבח
ציון לשבח
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: 18 מרץ 2005, 05:06
הודעות: 31906
לייקים: 647 אוהבים
פידבקים: 0 (0%)
שם פרטי: <.
שם משפחה: <.


תודה :)

_________________
תמונה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  

עמוד ראשי » פורומים - דיון, פנאי, תמיכה והעשרת חווית המשתמש » פורום מוטוריקה

עמוד 1 מתוך 1 [ 8 הודעות ]
פרסם נושא חדש הגב לנושא



עבור ל:  

***[סיקור+תמונות]-אופנוע-gsxr-1000-***

cron
היכל התהילה | דירוגים | הצוות
צור קשר | תנאי שימוש | רדיו מזרחית | מילים לשירים | חדשות המוסיקה | מוסיקה מזרחית | שירים במזרחית
Powered By PHPBB Copyright Noshmim Mizrahit 2003-2011 © All right reserved
שיווק הפרסומות באתר זה מופעל על ידי @.מ.י - שירותי מדיה וסליקה באינטרנט
רוצה לפרסם באתר זה? שלח אלינו מייל לקבלת הצעה משתלמת במיוחד