נושמים מזרחית
שלום אורח, הרשמה לפורום | הוסף למועדפים
שם משתמש
סיסמה
זכור אותי | שכחתי סיסמה

***[כתבה+תמונות]סודות מתעשיית הרכב*** F2H הורדה ישירה מילים צלצול פלייבק רמיקס יוטיוב

עמוד ראשי חדשות המוסיקה מילים לשירים
עמוד ראשי » פורומים - דיון, פנאי, תמיכה והעשרת חווית המשתמש » פורום מוטוריקה




עמוד 1 מתוך 1 [ 7 הודעות ]
פרסם נושא חדש הגב לנושא

***[כתבה+תמונות]סודות מתעשיית הרכב***

מחבר הודעה
 נושא ההודעה: ***[כתבה+תמונות]סודות מתעשיית הרכב***
הודעהפורסם: 19 אוקטובר 2006, 13:55 
מנותק
נושם ותיק
נושם ותיק
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: 09 אוקטובר 2005, 15:52
הודעות: 15544
לייקים: 17 אוהבים
פידבקים: 0 (0%)



רנו תתחרה במאזדה מיאטה עם דחיפה מפורמולה 1, אודי מכינה RS6 רצחנית, אלפא 8C תקבל אחות קטנה ועוד סודות מתעשיית הרכב

אודי שמה את ה-R באגRסיבי

בתערוכת ז'נבה הקרובה (מרץ 2007), תציג אודי כנראה את הגרסה החזקה ביותר ל-A6. מדובר ב-RS6 החדשה, שתתחרה צמיג בצמיג עם ב.מ.וו M5 ומרצדס E63 AMG. הנשק? כמובן, כוח. הרבה מאד כוח. במספרים? "עד 550 כ"ס". מקורות באודי מספרים כי החלטה סופית בעניין עדיין אין, וכי יש מי שמעדיף לראות את המכונית עם הספק מעט נמוך יותר. הסיבה לכך היא בעיקר המתחרות. ל-M5 יש 507 כ"ס המועברים לגלגלים האחוריים, ל-E63 AMG יש 514 כ"ס, אז למה צריך יותר מ-520? שאלה מעניינת שהתשובה הפשוטה אליה היא... כי אנחנו יכולים.

בכל מקרה, בניגוד לצמד המתחרות, ל-RS6 תהיה הנעה כפולה ומנוע מוגדש. מדובר ביחידת ה-V10 בנפח 5.2 ליטר שהוצגה זה מכבר ב-S6, שם היא מספקת (ללא מגדש) 420 כ"ס "צנועים". יש לציין כי מנועי ה-V8 של מרצדס וה-V10 של ב.מ.וו משיגים את שיא ההספק שלהם ללא מגדש טורבו, עם נפח של 5.0 ליטר ב-M5, ו-6.3 ליטר נדיבים במיוחד ב-E63.

אלפא רומיאו מכינה מיני 8C קומפיטציונה

אחרי שהצליחו סוף-סוף להביא את ה-8C המרהיבה לייצור, מתכננים באלפא רומיאו קופה קטנה נוספת - 4C ג'וניור. על-פי דיווחים בתקשורת האיטלקית, מדובר בגרסת אלפא לפיאט גרנדה פונטו , שתמוצב מתחת ל-147. השם המוצע כאמור, נכון לכרגע, הוא 4C ג'וניור, במטרה לרמוז על קרבה (שלא באמת תהיה) ל-8C הספורטיבית. ה-4C תשאב ככל הנראה השראה מעיצוב אחותה הגדולה.

עוד מידע? לפי ההערכות, הג'וניור החדשה תצויד במנועי 1.4 ליטר עם 150 כ"ס או 1.8 ליטר עם 220 כ"ס, בשני המקרים עם מגדש טורבו. חובבי הדיזל יסתפקו ביחידת 1.9 מוכרת עם 150 כ"ס. לפי מקורות בפיאט, ה-4C ג'וניור מתוכננת להשקה לקראת סוף 2009.

ריינג' רובר מאלומיניום?

יצרנית רכבי השטח לנד רובר שוקלת להעביר את הריינג' רובר היוקרתי לאלומיניום. מדובר במעין סגירת מעגל, שכן הדגם המקורי מ-1970 כבר עשה שימוש בחומר היקר. יש לציין כי לנד רובר לא תהיה הראשונה בקונצרן פורד לעשות כן. שניים מדגמי יגואר כבר מצוידים במרכב אלומיניום - ה-XK הספורטיבית וה-XJ היוקרתית.

לפי מקורות בלנד רובר, שימוש באלומיניום לדור הבא של הריינג' רובר עשוי לחסוך מאות רבות של קילוגרמים ממשקלו. כמה? ההערכה מדברת על יעד של ירידה מ-2,700 ק"ג כיום, ל-2,200 בדגם הבא. חצי טון. והמשמעות היא לא רק שיפור אדיר בתצרוכת הדלק של רכב היוקרה. דיאטת הכסאח תאפשר להציע גם יכולת כביש גבוהה יותר, ובטיחות משופרת.

רנו תתחרה במאזדה מיאטה

יצרנית הרכב הצרפתית לוטשת עין למכונית הספורט הנמכרת ביותר בעולם, מאזדה MX-5. וכדי להתחרות בה, בכוונת רנו להציג בעתיד הקרוב רודסטר ספורטיבית משלה. הצרפתים מתכוונים לשווק את המכונית באופן אגרסיבי על-ידי יצירת קשר תדמיתי בינה לבין מכונית הפורמולה 1.

בשלב זה אין פרטים רבים על המכונית, שככל הנראה תושפע מעיצוב מכונית התצוגה ווינד (Wind), מתערוכת ז'נבה 2004. לגרסה הסדרתית לא יהיו שלושה מושבים, ועדיין לא ידוע האם רנו תטרח ותפתח עבורה פלטפורמת הנעה אחורית. מרבית הסיכויים הם שהצרפתים יבחרו בפלטפורמת הנעה קדמית מהארסנל הקיים.

פורשה קופה נגד ב.מ.וו M6

יצרנית מכוניות הספורט מכינה 928 חדשה, יורשת רוחנית למכונית שהוצגה בסוף שנות ה-70. גם הפעם יהיו לה מנוע קדמי והנעה אחורית, אלא שהפעם אף אחד בפורשה לא משלה את עצמו שניתן להחליף איתה את ה-911. מה שבפורשה כן מקווים, הוא ליצור תחרות משכנעת לבמ.וו M6, אסטון מרטין V8 ונטאז' (ואף DB9), ואולי אפילו למרצדס CL AMG.

ה-928 תתבסס על פלטפורמה מקוצרת של הפנמרה (סדאן שתתחרה במזראטי קוואטרופורטה), וצפויה לשלב בין העיצוב שלה לבין זה של ה-911. צפו למבנה 2+2 מרווח יחסית שישאיר גם מקום למטען, כמו גם לתג-מחיר גבוה באופן ניכר מה-911. מתחת למכסה המנוע יוצע V8 מוגדש עם 520 כ"ס, כשגרסה אטמוספרית לצנועים שבינינו תוצע עם מנוע זהה אך 350 כ"ס בלבד. תאריך ההשקה? ראשית העשור הבא.

וגם רצינו להגיד ל...

רנו: הרעיון של רודסטר תלת-מושבית, הגם שאינו נופל בדיוק להגדרה של רודסטר (שאמורה להיות עם שניים בלבד), נשמע לנו דווקא מעניין ומקורי. אבל בבקשה - תבחרו שם פחות נוראי מ"ווינד".

מרצדס: כשבהודעה לעיתונות על המשוריינת החדשה (והמרשימה) אתם כותבים שהיא נולדה בשל הפשע ההולך וגובר. אתם מתכוונים שיש יותר ביקוש בעולם התחתון או יותר אנשים ישרים שחוששים לגורלם?

וליונדאי: הוורקרוז אולי עולה עבורכם מדרגה מבחינת יוקרה, אבל לטעמנו הוא יורד שתיים מבחינת עיצוב. חבל.

תמונה
תמונה
תמונה
תמונה
תמונה

_________________
תמונה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 

הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  

עמוד ראשי » פורומים - דיון, פנאי, תמיכה והעשרת חווית המשתמש » פורום מוטוריקה

עמוד 1 מתוך 1 [ 7 הודעות ]
פרסם נושא חדש הגב לנושא



עבור ל:  

***[כתבה+תמונות]סודות מתעשיית הרכב***


היכל התהילה | דירוגים | הצוות
צור קשר | תנאי שימוש | רדיו מזרחית | מילים לשירים | חדשות המוסיקה | מוסיקה מזרחית | שירים במזרחית
Powered By PHPBB Copyright Noshmim Mizrahit 2003-2011 © All right reserved
שיווק הפרסומות באתר זה מופעל על ידי @.מ.י - שירותי מדיה וסליקה באינטרנט
רוצה לפרסם באתר זה? שלח אלינו מייל לקבלת הצעה משתלמת במיוחד