נושמים מזרחית
שלום אורח, הרשמה לפורום | הוסף למועדפים
שם משתמש
סיסמה
זכור אותי | שכחתי סיסמה

***[כתבה+תמונות]בכורה ישראלית: ב.מ.וו R1200R*** F2H הורדה ישירה מילים צלצול פלייבק רמיקס יוטיוב

עמוד ראשי חדשות המוסיקה מילים לשירים
עמוד ראשי » פורומים - דיון, פנאי, תמיכה והעשרת חווית המשתמש » פורום מוטוריקה




עמוד 1 מתוך 1 [ 8 הודעות ]
פרסם נושא חדש הגב לנושא

***[כתבה+תמונות]בכורה ישראלית: ב.מ.וו R1200R***

מחבר הודעה
 נושא ההודעה: ***[כתבה+תמונות]בכורה ישראלית: ב.מ.וו R1200R***
הודעהפורסם: 19 אוקטובר 2006, 13:49 
מנותק
נושם ותיק
נושם ותיק
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: 09 אוקטובר 2005, 15:52
הודעות: 15544
לייקים: 17 אוהבים
פידבקים: 0 (0%)



רשמים ראשונים מרכיבת הבכורה על העירום החדש של ב.מ.וו ה- R1200R

ב- 1994 ב.מ.וו הציגה את ה- R1100R, בוקסר עירום שהיה מוצלח מאוד. ב- 2001 הדגם זכה למנוע ה- 1,150 החדש, שיפורי מנוע, שלדה, מערכת בלימה חדשה ועיצוב חדש ומוצלח יותר. תוך זמן קצר האופנוע זכה להצלחה רבה, בישראל הוא משך (באופן טבעי) קהל לקוחות עשיר ולא מעט ידוענים.

לקראת 2007 ב.מ.וו חשפה את היורש ה- R1200R, שזכה למנוע החדש שהוצג בתחילה בגרסת ה- R1200GS המופלא (סוף 2003) ובשנה שעברה הגיע בגרסאות הכביש (R1200RT, R1200ST), והשנה ב- R1200S, הבוקסר הספורטיבי ביותר שיצא משערי המפעל בבווריה. ב- R1200R החדש, המנוע - בוקסר בנפח 1,170 סמ"ק, ארבע שסתומים לצילינדר, בעל קירור אוויר/שמן - מפיק 109 כ"ס צוהלים למדי (לעומת 85 כ"ס בגרסת ה- R1150R) ב- 7,500 סל"ד ומומנט של 11.7 קג"מ ב- 6,000 סל"ד.
ה- R1200R חולק מכלולים משותפים עם גרסאות ה- ST/RT ולמרות שעיצובו מזכיר מאוד את קודמו מדובר בעיצוב חדש ורענן בהרבה. לטעמנו, עיצוב העירום יפהפה, אלגנטי, ומנוע הבוקסר שבולט לצדדים מצליח להשתלב בעיצוב ולא נראה כעצם זרה. בדומה לשאר דגמי הבוקסר גם גרסת ה- R1200R מוצעת עם אופציה למתלים מתכוננים חשמלית (שלושה מצבים) וגובה מושב מתכוונן (ללא תוספת תשלום). מערכת הבלימה חדשה ובגרסה זאת ננטשה המערכת המתוגברת חשמלית המוכרת לנו מדגמי הבוקסר הקיימים. כנהוג אצל ב.מ.וו, מערכת הבלימה כוללת ABS: מלפנים צמד דיסקים צפים בקוטר 320 מ"מ, ומאחור דיסק בודד 265 מ"מ. חידוש מעניין - שהוצג לראשונה באופנוע של ב.מ.וו - היא מערכת בקרת המשיכה. מערכת כזאת תשווק בדגם החל מינואר 2007, כך שבאופנוע המבחן לא הייתה מערכת כזאת. חבל.

זהירות בוקסר לפניך!

לחיצה על מתג ההתנעה וצמד הבוכנות הגדולות מתעוררות לחיים במין מקצב נעים. עם לא הייתי יודע שהאופנוע תחתי יצא מב.מ.וו, בקלות ניתן היה לחשוב שמדובר באופנוע… איטלקי. העיצוב והסאונד יש להם סקס-אפיל שכובש מהרגע הראשון.
יציאה לכביש המהיר והמנוע מטפס במעלה הסל"ד יותר מהר מכל בוקסר שפגשתי. תפעול תיבת ההילוכים בעלת שש המהירויות חלק והעברות מתבצעות בתנועה קצרה. המצמד ההידראולי רך ומשתף פעולה. שינויי כיוון מתקבלים שמחה, האופנוע זריז חרף בסיס הגלגלים הארוך והבימר הזה מתגלה כאוהב לבלות על הצד. פגישה מזדמנת עם כבישים הררים, ואתה מרגיש כאילו אתם כבר רוקדים טנגו שנים רבות יחד. האופנוע מגיב לדרישות הרוכב בדיוק ורגש. המנוע, למרות ההספק הנאה, אינו מאיים ומושך מסל"ד נמוך בגרגור נעים. המתלים עושים עבודה מדהימה, ומצמידים את הגלגלים לכביש באדיקות, אולם סביר להניח שמרבית הרוכשים לא ירכבו איתו במוד קרבי. ה- R1200R הוא בעל נוחות גבוהה במושב, מתלים שמגהצים היטב את תחלואי מע"צ ובמפתיע מיגון הרוח הקטנטן מלפנים יעיל גם במהירויות שהשתיקה יפה להם. עירום למשימות תיור?! וואלה יש כאן נישה חדשה.

תמונה
תמונה
תמונה

_________________
תמונה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 

הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  

עמוד ראשי » פורומים - דיון, פנאי, תמיכה והעשרת חווית המשתמש » פורום מוטוריקה

עמוד 1 מתוך 1 [ 8 הודעות ]
פרסם נושא חדש הגב לנושא



עבור ל:  

***[כתבה+תמונות]בכורה ישראלית: ב.מ.וו R1200R***


היכל התהילה | דירוגים | הצוות
צור קשר | תנאי שימוש | רדיו מזרחית | מילים לשירים | חדשות המוסיקה | מוסיקה מזרחית | שירים במזרחית
Powered By PHPBB Copyright Noshmim Mizrahit 2003-2011 © All right reserved
שיווק הפרסומות באתר זה מופעל על ידי @.מ.י - שירותי מדיה וסליקה באינטרנט
רוצה לפרסם באתר זה? שלח אלינו מייל לקבלת הצעה משתלמת במיוחד