נושמים מזרחית
שלום אורח, הרשמה לפורום | הוסף למועדפים
שם משתמש
סיסמה
זכור אותי | שכחתי סיסמה

***[כתבה+תמונות]ה- Z4M בישראל*** F2H הורדה ישירה מילים צלצול פלייבק רמיקס יוטיוב

עמוד ראשי חדשות המוסיקה מילים לשירים
עמוד ראשי » פורומים - דיון, פנאי, תמיכה והעשרת חווית המשתמש » פורום מוטוריקה




עמוד 1 מתוך 2 [ 20 הודעות ]
פרסם נושא חדש הגב לנושא

***[כתבה+תמונות]ה- Z4M בישראל***

מחבר הודעה
 נושא ההודעה: ***[כתבה+תמונות]ה- Z4M בישראל***
הודעהפורסם: 10 אוגוסט 2006, 13:14 
מנותק
נושם ותיק
נושם ותיק
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: 09 אוקטובר 2005, 15:52
הודעות: 15544
לייקים: 17 אוהבים
פידבקים: 0 (0%)



משפחת ה- Z4 המעודכנת יחד עם גרסאות ה- M המפלצתיות הגיעה לישראל; המחיר כ – 590 אלף שקלים עבור ה- Z4M קופה ו- 599 אלף שקלים עבור גרסת הקבריולה


פיתחו את הארנקים, ה- Z4M קופה בישראל. אחת המכוניות הסקסיות בייצור, החליטה שיותר מכל עם ישראל זקוק למעט עידוד ושמן הראוי שהיא ושאר אחיותיה למשפחת ה- Z4, שזה מכבר זכו למתיחת פנים קלילה, יבצעו כעת את טבילת האש הישראלית.

לפני שנרחיב על גרסת ה- M האימתנית, נזכיר את העדכון שעברה גרסת הרודסטר. חיצונית השינויים העיקריים הם פנסים חדשים (מלפנים ומאחור), פגוש קדמי (בעל כונס אוויר גדול יותר) ו… זהו, בעצם. עיקר השוני נמצא תחת מכסה המנוע הארוך. למרבה השמחה, מלבד מנוע ה- 2.0 ליטר (150 כ"ס) הממשיך את דרכו עם משפחת הרודסטרים – כל שאר יחידות הכוח מוחלפות. שתי גרסאות של מנוע ה- 2.5 ליטר של ב.מ.וו - 218 כ"ס ו- 177 כ"ס; הגרסה הראשונה תחליף את גרסת ה- 2.5 ליטר הקודמת (192 כ"ס) והגרסה המוחלשת תחליף את גרסת ה- 2.2 ליטר. בפסגת ההיצע תתייצב גרסת ה- 3.0 ליטר (265 כ"ס) שהספקה וביצועיה (האצה ל- 100 קמ"ש ב- 5.7 שניות) כמעט משתווים לאלו של פורשה בוקסטר S. שלושת המנועים ישודכו לתיבה ידנית בעלת שישה הילוכים או לתיבה אוטומטית בעלת שישה הילוכים ואפשרות לתפעול ידני מגלגל ההגה.



איMתנית
כאמור, גרסת העל של המשפחה הקטנה מתהדרת מנועה של ה- M3 המופלאה; 3,246 סמ"ק, שישה צילינדרים בטור, 343 כ"ס ב- 7,900 סל"ד ו- 37.2 קג"מ ב- 4,900 סל"ד. מעט מפתיע שבשלב זה התיבה המשודכת למנוע היא ידנית בעלת שישה הילוכים, ולא תיבת ה- SMG הסיקוונסיאלית (בעלת שבעה הילוכים). על כל פנים, מבט בדף הנתונים מפצה על עגמת הנפש וגורם להורמונים שלנו לפצוח במחול: ההאצה ל- 100 קמ"ש אורכת 5.0 שניות והמהירות המרבית (מוגבלת אלקטרונית) עומדת על 250 קמ"ש.

חיצונית, ה- Z4M זוכה לכמה נגיעות ייחודיות: פגוש קדמי בעל כונסי אוויר מוגדלים, שני מפלטים כפולים מאחור וחישוקי 18 אינץ` ייחודיים (225/45 מלפנים ו- 255/40 מאחור). בנוסף נמצא: הגה חדש (הידראולי במקום חשמלי!), דיפרנציאל מוגבל החלקה מתוחכם, מפשקי גלגלים מוגדלים ובלמים מחוזקים. כצפוי, שתי גרסאות ה- M (קופה וקבריולה) מצוידות בשלל עזרים אלקטרונים שנועדו לשמור את נהגיהן מפני טעויות: החל ממערכות בלימה מתקדמות (כמו ה- CBC, לבלימה בפניות) ועד מערכות יציבות מתוחכמות (כמו ה- DTC, מערכת בקרת יציבות `דינמית`). בתא הנוסעים ההבדלים מעטים עוד יותר; ה- Z4M זוכה לכמה סמלים (של חטיבת ה- M, כמובן), צבעים חדשים וגם לוח מחוונים בעל רקע שחור ומחטים אדומות.

מחירה של הקבריו` ה`בסיסי` עומד על כ- 340 אלף שקלים כאשר גרסת ה- M נטולת הגג תאלץ אתכם להיפרד מכ- 599 אלף שקלים. גרסת הקופה של ה- M תחסוך לכם 10,000 שקלים.

תמונה
תמונה
תמונה

_________________
תמונה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 

הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  

עמוד ראשי » פורומים - דיון, פנאי, תמיכה והעשרת חווית המשתמש » פורום מוטוריקה

עמוד 1 מתוך 2 [ 20 הודעות ]
פרסם נושא חדש הגב לנושא



עבור ל:  

***[כתבה+תמונות]ה- Z4M בישראל***


היכל התהילה | דירוגים | הצוות
צור קשר | תנאי שימוש | רדיו מזרחית | מילים לשירים | חדשות המוסיקה | מוסיקה מזרחית | שירים במזרחית
Powered By PHPBB Copyright Noshmim Mizrahit 2003-2011 © All right reserved
שיווק הפרסומות באתר זה מופעל על ידי @.מ.י - שירותי מדיה וסליקה באינטרנט
רוצה לפרסם באתר זה? שלח אלינו מייל לקבלת הצעה משתלמת במיוחד