נושמים מזרחית
שלום אורח, הרשמה לפורום | הוסף למועדפים
שם משתמש
סיסמה
זכור אותי | שכחתי סיסמה

{תמ!נ!ת}343 כ"ס בגלגלים האחוריים*** F2H הורדה ישירה מילים צלצול פלייבק רמיקס יוטיוב

עמוד ראשי חדשות המוסיקה מילים לשירים
עמוד ראשי » פורומים - דיון, פנאי, תמיכה והעשרת חווית המשתמש » פורום מוטוריקה




עמוד 1 מתוך 2 [ 16 הודעות ]
פרסם נושא חדש הגב לנושא

{תמ!נ!ת}343 כ"ס בגלגלים האחוריים***

מחבר הודעה
 נושא ההודעה: {תמ!נ!ת}343 כ"ס בגלגלים האחוריים***
הודעהפורסם: 27 נובמבר 2005, 18:32 
מנותק
נושם חדש
נושם חדש

הצטרף: 30 אוקטובר 2005, 17:31
הודעות: 0
לייקים: 2 אוהבים
פידבקים: 0 (0%)



הרודסטר הסקסית של ב.מ.וו זוכה בגרסת M אימתנית, שאמורה לדרוס את הבוקסטר S של פורשה; האחיות ה`פשוטות` במשפחת ה- Z4 זוכות במתיחת פנים ובמנועים חדשים.

תמונה

מאז הצגתה של ב.מ.וו Z4, לפני כשלוש שנים, מסתובבות שמועות (מבוססות, כמובן) על כך שהיצרנית הבווארית מתכננת גרסת `M` אימתנית לרודסטר הסקסית; לא רק שמדובר במהלך שיווקי מתבקש, הרי שיש כאן גם עניין של כבוד – היריבה העיקרית, פורשה בוקסטר (בגרסת ה- `S` הנפלאה) הכתה ב- Z4 במרבית המבחנים ההשוואתיים שנערכו ביניהן. כעת, סופסוף, נחשפת ה- Z4 M רודסטר – גרסת העל של המשפחה הקטנה, שנועדה להכות בבוקסטר ולהחזיר את הצבע ללחייהם של הבווארים.

כצפוי, בחרטומה של ה-Z4 M מונח מנועה של ה- M3: 3,246 סמ"ק, שישה צילינדרים בטור (אלא מה?!), 343 כ"ס ב- 7,900 סל"ד ו- 37.2 קג"מ ב- 4,900 סל"ד. כל מי שנהג ב- M3 יודע שמדובר באחד המנועים המלהיבים והטובים ביותר בשביל החלב, והרעיון של שידוכו לרודסטר קטנה בהחלט גורם להורמונים שלנו לפצוח במחול. הביצועים של ה- Z4 M מלבים את ההתלהבות: ההאצה ל- 100 קמ"ש אורכת 5.0 שניות והמהירות המרבית (מוגבלת אלקטרונית) עומדת על 250 קמ"ש. מעט מפתיע שבשלב זה התיבה המשודכת למנוע היא ידנית בעלת שישה הילוכים, ולא תיבת ה- SMG הסיקוונסיאלית (בעלת שבעה הילוכים).
השאלה הגדולה היא האם תצליח ה-Z4 M להכות בבוקסטר S; ובכן, בכל הנוגע לביצועים, אין ספק כי לבווארית נרשם יתרון נאה: הבוקסטר מסתפקת ב- 280 כ"ס, 32.6 קג"מ ו- 5.5 שניות בהאצה ל- 100 קמ"ש. אולם מכוניות רודסטר אמורות גם להפגין התנהגות משובבת, ובסעיף זה פורשה קובעת את הטון מאז הצגת הדור הראשון שלה. על מנת לתת מענה לבוקסטר, ה- Z4 M זוכה לשלל שיפורים מגרים: הגה חדש (הידראולי במקום חשמלי!), דיפרנציאל מוגבל החלקה מתוחכם, מפשקי גלגלים מוגדלים ובלמים מחוזקים (שנלקחו מה- M3 CSL הקרבית). אגב, ה-Z4 M אינה מצוידת בצמיגי האל-תקר המעטרים את מרבית המכוניות החדשות של ב.מ.וו; כמו ה- M5, הסופר-רודסטר מתהדרת בצמיגים `רגילים`.
חיצונית, ה- Z4 M זוכה לעדכון קוסמטי קליל – שמגיע במקביל למתיחת הפנים שעוברות אחיותיה ה`פשוטות` (אל דאגה, מיד נגיע גם אליהן). עם זאת, ה-Z4 M זוכה לכמה נגיעות ייחודיות: פגוש קדמי בעל כונסי אוויר מוגדלים, שני מפלטים כפולים מאחור, חישוקי 18 אינץ` ייחודיים וכמובן – צמיגים שמנמנים ונמוכי-חתך (225/45 מלפנים ו- 255/40 מאחור). אה, ה- Z4 M זוכה גם לכמה צבעים חיצוניים ייחודיים, אבל זה כבר לא ממש מעניין. אגב, בתא הנוסעים ההבדלים מעטים עוד יותר; ה- Z4 M זוכה לכמה סמלים (של חטיבת ה- M, כמובן), צבעים חדשים וגם לוח מחוונים בעל רקע שחור ומחטים אדומות (אם אתם משתעממים, אתם מוזמנים לחזור על הפסקה המדברת על המנוע – היא בטח תעיר אתכם…).

תמונה

תמונה

http://www.motocar.co.il/bin/news_items ... -46-28.jpg


אחיות מתוחות
כאמור, כל משפחת ה- Z4 זוכה למתיחת פנים – אמנם מדובר בטיפול עדין למדי, אך אל לנו להלין על כך; אחרי הכל, מדובר באחת המכוניות הסקסיות ביותר על הכביש (לדעתנו, לפחות). השינויים העיקריים הם פנסים חדשים (מלפנים ומאחור), פגוש קדמי (בעל כונס אוויר גדול יותר) ו… זהו, בעצם.
למרבה השמחה, עדכון ה- Z4 אינו נעצר בעיצוב; רק מנוע ה- 2.0 ליטר (150 כ"ס) ממשיך את דרכו עם משפחת הרודסטרים – כל שאר יחידות הכוח מוחלפות. בפסגת ההיצע תתייצב גרסת ה- 3.0Si, המצוידת במנוע ה- 3.0 ליטר החדש של ב.מ.וו; עם 265 כ"ס, 32.1 קג"מ והאצה ל- 100 קמ"ש ב- 5.7 שניות, מדובר בביצועים שכמעט משתווים לאלו של פורשה בוקסטר S.
הענף הבא בעץ של משפחת ה- Z4 מארח שתי גרסאות של מנוע ה- 2.5 ליטר של ב.מ.וו: 218 כ"ס ו- 25.5 קג"מ או 177 כ"ס ו- 23.5 קג"מ; הגרסה הראשונה תחליף את גרסת ה- 2.5 ליטר הקודמת (192 כ"ס) והגרסה המוחלשת תחליף את גרסת ה- 2.2 ליטר. למותר לציין שהביצועים של שתי הגרסאות החדשות טובים מאלו של הגרסאות המוחלפות.
שלושת המנועים ישודכו לתיבה ידנית בעלת שישה הילוכים או לתיבה אוטומטית בעלת שישה הילוכים ואפשרות לתפעול ידני מגלגל ההגה.
ה- Z4 M ואחיותיה מתוחות הפנים יוצגו בתערוכת דטרויט, בחודש ינואר הקרוב.

תהנו :)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 

הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  

עמוד ראשי » פורומים - דיון, פנאי, תמיכה והעשרת חווית המשתמש » פורום מוטוריקה

עמוד 1 מתוך 2 [ 16 הודעות ]
פרסם נושא חדש הגב לנושא



עבור ל:  

{תמ!נ!ת}343 כ"ס בגלגלים האחוריים***


היכל התהילה | דירוגים | הצוות
צור קשר | תנאי שימוש | רדיו מזרחית | מילים לשירים | חדשות המוסיקה | מוסיקה מזרחית | שירים במזרחית
Powered By PHPBB Copyright Noshmim Mizrahit 2003-2011 © All right reserved
שיווק הפרסומות באתר זה מופעל על ידי @.מ.י - שירותי מדיה וסליקה באינטרנט
רוצה לפרסם באתר זה? שלח אלינו מייל לקבלת הצעה משתלמת במיוחד