נושמים מזרחית
שלום אורח, הרשמה לפורום | הוסף למועדפים
שם משתמש
סיסמה
זכור אותי | שכחתי סיסמה

***[כתבה+תמונה]אודי A4 – עכשיו החשיפה הרשמית *** F2H הורדה ישירה מילים צלצול פלייבק רמיקס יוטיוב

עמוד ראשי חדשות המוסיקה מילים לשירים
עמוד ראשי » פורומים - דיון, פנאי, תמיכה והעשרת חווית המשתמש » פורום מוטוריקה




עמוד 1 מתוך 1 [ 8 הודעות ]
פרסם נושא חדש הגב לנושא

***[כתבה+תמונה]אודי A4 – עכשיו החשיפה הרשמית ***

מחבר הודעה
 נושא ההודעה: ***[כתבה+תמונה]אודי A4 – עכשיו החשיפה הרשמית ***
הודעהפורסם: 29 אוגוסט 2007, 14:29 
מנותק
נושם מתקדם
נושם מתקדם
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: 19 אוגוסט 2007, 09:26
הודעות: 1390
לייקים: 1 לייקים
פידבקים: 0 (0%)



רק אתמול הבאנו לכם תמונה ראשונה שדלפה, ועכשיו החשיפה הרשמית

שבועיים לפני ההצגה הרשמית בפרנקפורט, אודי חושפת פרטים מלאים על ה-A4 החדשה, והטון השולט הוא דינמי. זה לא מתמצה בסופרלטיבים חוזרים ונשנים בהודעה לעיתונות, אלא בא לידי ביטוי גם בטכנולוגיות ובתכנון הבסיסי של ה-A4 החדשה, מעורר תאבון לקראת ההשקה העולמית (שתיערך באוקטובר).
אז מה היה לנו? הדור החדש של ה-A4 הוא, כמה לא מפתיע, גדול משמעותית מהדור הקודם. זה מתבטא בצמיחה של 16 ס''מ בבסיס הגלגלים (ל-2.81 מ'), 11 ס''מ באורך הכללי (4.7 מ') וממד רוחב שגדל בכחמישה וחצי ס''מ (1.83 מ'). הגידול בממדים החיצוניים מתבטא גם בגודל החלל הפנימי – תא הנוסעים ארוך יותר בשני ס''מ, ומרווח הברכיים מאחור קיבל תוספת של שלושה וחצי ס''מ. למרות הגידול בממדים, שימוש בפלדות מתקדמות ובאלומיניום אפשר לשמור על משקל נמוך – השלדה החדשה קלה יותר מזו של הדגם היוצא ב-10%(!) והדגם הבסיסי שוקל 1410 ק''ג סבירים ביותר. למשקל הקל מצטרף מקדם גרר יוצא דופן של 0.27 בלבד, לטובת צריכת הדלק וביצועים במהירות גבוהה.
זוכרים את בסיס הגלגלים שגדל משמעותית? הסיבה העיקרית לכך היא שינוי במבנה מערכת ההנעה, שמציב את הדיפרנציאל לפני המצמד (או ממיר המומנט, במקרה של ישראל...), בניגוד למקובל. סידור חדש זה אפשר להזיז את הציר הקדמי קרוב יותר אל קצה המכונית, לשפר את חלוקת המשקל ולהקטין את הסרח העודף מלפנים – עוד תרומה לפוטנציאל הדינמי.
לסעיף הדינמי מצטרף גם הגה בעל יחס העברה משתנה (ונקווה שהישום של אודי דומה יותר לזה של לקסוס, ולא לזה שלא אהבנו בב.מ.וו) ומערכת דרייב-סלקט, השולטת באופי המנוע, תיבות ההילוכים (האוטומטיות) ובולמי הזעזועים. אלו האחרונים הם חידוש בפני עצמם ב-A4, ומציעים ארבעה מצבים שונים – נוחות, אוטומטי, ספורטיבי ומוד ''אינדיבידואל'', המאפשר קביעה עצמאית של 24 פרטמרים שונים, ל''תפירה'' מדוייקת של פעולת הבולמים לפי העדפות הנהג. המתלה הקדמי הוא במבנה רב חיבורי, בעוד מאחור אומץ המבנה הטרפזואידי שמשרת את ה-A6 וה-A8. מנגנון ההגה מאמץ את המבנה שפגשנו לראשונה ב-A5, ואם ישמרו גם התכונות שפגשנו שם, דיינו.
יחידות ההנעה כוללות שלוש תיבות הילוכים – ידנית, טיפטרוניק ורציפה (לא, אין DSG) וחמישה מנועים. היצע הבנזין מתחיל ב-1.8 ל' TFSI החדש, שמציע 160 כ''ס ו- 25.5 קג''מ בין 1,500 ל-4,500 סל''ד. התאוצה למאה מסתיימת אחרי 8.6 ש' והמהירות המירבית עומדת על 225 קמ''ש. כל זה במקביל לצריכת דלק משולמת של 14 ק''מ\ל. מנוע הבנזין השני נמצא בצד השני של הסקאלה – זו גרסה משופרת של מנוע ה-3.2 ל' FSI, שקיבל הרמת שסתומם משתנה. הוא מציע 265 כ''ס ו-33.6 קג''מ בין 3,000 ל-5,000 סל''ד. ההאצה למאה אורכת 6.2 ש' והמהירות מוגבלת ל-250. צריכת הדלק עומדת על כמעט 11 ק''מ\ל.
היצע הדיזל כולל שלושה מנועים, החל מגרסה משודרגת של מנוע ה-2.ם ל' TDI, שזכה למערכת הזרקת דלק חדשה ושיפור קל בהספק (143 כ''ס לעומת 140...). יש כאן 32.6 קג''מ בין 1,750 ל-2,500 סל''ד. התאוצה למאה אורכת 9.4 ש', המהירות המירבית היא 215 קמ''ש אבל תכסו 18 ק''מ לכל ליטר, לפחות לפי תנאי המבחן האירופאי הסטנדרטי. אבל חובבי הדיזל לא חייבים להסתפק בזה – הם יכולים לבחור בין מנוע 3.0 ל' המציע 240 כ''ס ו-51 קג''מ בתחום שבין 1,500 ל-3,000 סל''ד, או להסתפק במנוע ה-2.7 ל', נגזרת של המנוע הראשון, שמציע 190 כ''ס ומומנט של 40.8 קג''מ בין 1,400 ל-3,250 סל''ד. הגרסה המצוידת במנוע הדיזל הגדול יותר היא הזריזה ביותר בהיצע המשפחתית החדשה של אודי – 6.1 ש' בלבד יספיקו לה כדי להגיע למאה (אבל המהירות מוגבלת, כמובן, ל-250). הגרסה הפחות חזקה תדרש ל-7.7 שניות להשלמת המאוץ הקלאסי ותסתפק ב-226 קמ''ש. ההבדל בצריכת הדלק קטן יחסית – 14.5 ק''מ לליטר לגרסה החזקה, 15 עגולים למנוע ה-2.7 ל'.

הפנים זכה כמובן לעיצוב חדש, ורשימת האבזור האופציונאלי יכולה למלא חוברת עבת כרס. אנחנו מחבבים במיוחד את אופצית מושבי העור המאווררים, עם לא פחות משש רמות איוורור. באודי גם מרגיעים כי אין לנו מה לחשוש מאיוורור יתר – כאשר חיישנים מרגישים כי קריר מדי לישבן המלכותי, נכנסת לפעולה אוטומטית אופצית חימום...

תמונה

תמונה

תמונה

_________________
[flash width=360 height=160]http://www.mizrahit.co/upic/20GErkg_noshmim-m.swf[/flash]

http://www.shin1.co.il/id/show_user.php?userid=799252


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה:
הודעהפורסם: 30 אוגוסט 2007, 04:27 
מנותק
ציון לשבח
ציון לשבח
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: 24 יוני 2007, 11:59
הודעות: 40096
לייקים: 1818 אוהבים
פידבקים: 0 (0%)


טנקססס

_________________
תמונה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה:
הודעהפורסם: 31 אוגוסט 2007, 13:11 
מנותק
נושם מתחיל
נושם מתחיל

הצטרף: 17 אוגוסט 2007, 12:31
הודעות: 270
לייקים: 0 לייקים
פידבקים: 0 (0%)


תודה :lol:


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה:
הודעהפורסם: 01 ספטמבר 2007, 18:39 
מנותק
נושם מתקדם
נושם מתקדם

הצטרף: 15 יוני 2007, 07:57
הודעות: 1588
לייקים: 0 לייקים
פידבקים: 0 (0%)


:D


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה:
הודעהפורסם: 03 מאי 2009, 05:15 
מנותק
ציון לשבח
ציון לשבח
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: 18 מרץ 2005, 05:06
הודעות: 31906
לייקים: 647 אוהבים
פידבקים: 0 (0%)
שם פרטי: <.
שם משפחה: <.


תודה :)

_________________
תמונה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  

עמוד ראשי » פורומים - דיון, פנאי, תמיכה והעשרת חווית המשתמש » פורום מוטוריקה

עמוד 1 מתוך 1 [ 8 הודעות ]
פרסם נושא חדש הגב לנושא



עבור ל:  

***[כתבה+תמונה]אודי A4 – עכשיו החשיפה הרשמית ***


היכל התהילה | דירוגים | הצוות
צור קשר | תנאי שימוש | רדיו מזרחית | מילים לשירים | חדשות המוסיקה | מוסיקה מזרחית | שירים במזרחית
Powered By PHPBB Copyright Noshmim Mizrahit 2003-2011 © All right reserved
שיווק הפרסומות באתר זה מופעל על ידי @.מ.י - שירותי מדיה וסליקה באינטרנט
רוצה לפרסם באתר זה? שלח אלינו מייל לקבלת הצעה משתלמת במיוחד