נושמים מזרחית
שלום אורח, הרשמה לפורום | הוסף למועדפים
שם משתמש
סיסמה
זכור אותי | שכחתי סיסמה

***[כתבה+תמונות]רשמי: טויוטה אוריס, יורשת ה- RUNX*** F2H הורדה ישירה מילים צלצול פלייבק רמיקס יוטיוב

עמוד ראשי חדשות המוסיקה מילים לשירים
עמוד ראשי » פורומים - דיון, פנאי, תמיכה והעשרת חווית המשתמש » פורום מוטוריקה




עמוד 1 מתוך 1 [ 6 הודעות ]
פרסם נושא חדש הגב לנושא

***[כתבה+תמונות]רשמי: טויוטה אוריס, יורשת ה- RUNX***

מחבר הודעה
 נושא ההודעה: ***[כתבה+תמונות]רשמי: טויוטה אוריס, יורשת ה- RUNX***
הודעהפורסם: 23 אוקטובר 2006, 13:07 
מנותק
נושם ותיק
נושם ותיק
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: 09 אוקטובר 2005, 15:52
הודעות: 15544
לייקים: 17 אוהבים
פידבקים: 0 (0%)



טויוטה חושפת היום את האוריס, הקומפקטית החדשה שתירש את גרסאת ההאצ`בק של הקורולה. אצלנו כמודל 2008

לעתים, קדימון לסרט יכול להיות מוצלח מדיי. עורכי הקדימון, במאמץ למשוך צופים אל האקרנים, נוטים לפעמים לדחוס לקליפ קצר את הרגעים המרשימים ביותר בסרט, וכמעט והופכים את הצפייה בסרט עצמו למיותרת. זה גם מה שקרה לטויוטה; אחרי הקדימון שהציגו בתערוכת פריז ושלל הפרטים שדלפו לרשת, נראה שבהצגה הרשמית של הטויוטה `אוריס`, הנחשפת כעת באירופה וביפן אין הרבה חידוש. העיצוב זהה למכונית התצוגה, לבד מפנסים קונבנציונליים יותר וצבע מעט מתון יותר מהזהב של הקונספט. אבל בעצם, יש הרבה מה לספר על האוריס החדשה, שתחליף את ה- RUNX, גרסאות ההאצ`בק של הקורולה, והפעם הכל רשמי וודאי.

ראשית שמה של המכונית; לראשונה מאז הוצג הדור הראשון של הקורולה זוכה המכונית לשם אחר – גרסת ההאצ`בק תכונה `אוריס` (Auris) ואילו גרסת הסדאן תמשיך עם השם המסורתי. אפשר להמשיך ולספר לכם על מידותיה של האוריס, שצמחו בכל מימד לעומת הקורולה RUNX: אורכה 422 ס"מ (4 ס"מ יותר מהקורולה המוחלפת), רוחבה 176 ס"מ (5 ס"מ יותר), הגובה טיפס ב- 3.5 ס"מ, ל- 151 ס"מ. בטויטה מספרים כי על אף שבסיס הגלגלים נותר זהה לדגם המוחלף (260 ס"מ) מדובר בפלטפורמה חדשה לחלוטין.

ניתן גם לפרט על המנועים והביצועים; בגרסה האירופית של האוריס יוצעו חמישה מנועים, שני מנועי בנזין ושלושה מנועי דיזל. גרסת הבנזין הבסיסית תצויד, במנוע 1.4 ליטר שיפיק 97 כ"ס ו- 13 קג"מ. היא תוכל להגיע ל- 170 קמ"ש ותאיץ מאפס ל- 100 קמ"ש תוך 13 שניות. גרסת ה- 1.6 ליטר הרלבנטית יותר לישראל, תציע 124 כ"ס ו- 15.7 קג"מ, ותוצע עם תיבה ידנית או תיבה רובוטית (בעלות חמישה יחסי העברה כל אחת כאשר זו הרובוטית מתהדרת גם בתפעול ידני בעזרת פדלים מאחורי גלגל ההגה). הביצועים? בשתיהן המהירות המרבית היא 190 קמ"ש, אך הגרסה ידנית מזנקת מהר יותר ותגיע ל- 100 קמ"ש תוך 10.4 שניות, בעוד הגרסה בעלת הגיר הרובוטי תעשה זאת ב- 12.4 שניות. אגב, ביפן משווקת המכונית עם מנועים נוספים: 1.5 ליטר (110 כ"ס) ו- 1.8 ליטר (136 כ"ס), תיבת הילוכים רציפה (במקום רובוטית) ואופציה להנעה כפולה.
היצע הדיזל יחל במנוע 1.4 ליטר (90 כ"ס ו- 19 קג"מ), ימשיך במנוע 2.0 ליטר (126 כ"ס ו- 30 קג"מ) ויסתיים במנוע 2.2 ליטר לו 177 כ"ס ושפע מומנט - 40 קג"מ. הביצועים מרשימים - גרסת הדיזל החזקה תסיים את המיאוץ הקלאסי ל- 100 קמ"ש תוך 8.1 שניות ותמשיך לדהור על 210 קמ"ש.

האוריס תופיע מעל במות תערוכת בולוניה שתיפתח בתחילת דצמבר, וייצורה ייחל בחלקה הראשון של שנת 2007. אלינו היא תגיע במהלך שנת המודל הבאה.

תמונה
תמונה
תמונה

_________________
תמונה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 

הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  

עמוד ראשי » פורומים - דיון, פנאי, תמיכה והעשרת חווית המשתמש » פורום מוטוריקה

עמוד 1 מתוך 1 [ 6 הודעות ]
פרסם נושא חדש הגב לנושא



עבור ל:  

***[כתבה+תמונות]רשמי: טויוטה אוריס, יורשת ה- RUNX***


היכל התהילה | דירוגים | הצוות
צור קשר | תנאי שימוש | רדיו מזרחית | מילים לשירים | חדשות המוסיקה | מוסיקה מזרחית | שירים במזרחית
Powered By PHPBB Copyright Noshmim Mizrahit 2003-2011 © All right reserved
שיווק הפרסומות באתר זה מופעל על ידי @.מ.י - שירותי מדיה וסליקה באינטרנט
רוצה לפרסם באתר זה? שלח אלינו מייל לקבלת הצעה משתלמת במיוחד