נושמים מזרחית
שלום אורח, הרשמה לפורום | הוסף למועדפים
שם משתמש
סיסמה
זכור אותי | שכחתי סיסמה

***[כתבה+תמונות]סודות מתעשיית הרכב*** F2H הורדה ישירה מילים צלצול פלייבק רמיקס יוטיוב

עמוד ראשי חדשות המוסיקה מילים לשירים
עמוד ראשי » פורומים - דיון, פנאי, תמיכה והעשרת חווית המשתמש » פורום מוטוריקה




עמוד 1 מתוך 1 [ 7 הודעות ]
פרסם נושא חדש הגב לנושא

***[כתבה+תמונות]סודות מתעשיית הרכב***

מחבר הודעה
 נושא ההודעה: ***[כתבה+תמונות]סודות מתעשיית הרכב***
הודעהפורסם: 12 אוקטובר 2006, 15:21 
מנותק
נושם ותיק
נושם ותיק
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: 09 אוקטובר 2005, 15:52
הודעות: 15544
לייקים: 17 אוהבים
פידבקים: 0 (0%)



והשבוע במהדורה: כך תנסה סיאט להיחלץ מבוץ עמוק. למבורגיני חושבת (שוב) על שטח, שברולט מכינה אביאו מחודשת, מרצדס C בעקבות S ועוד סודות

סיאט מנסה להתאושש

סיאט שרויה בבוץ, וזה לא חדש. המותג הלטיני של פולקסווגן סובל ממספר בחינות. העיצוב עדיין לא גובש במלואו, התדמית הצעירה מסרבת להתרומם והכי חשוב - כפועל יוצא, המותג בהפסדים, מפטר עובדים ונמצא על סף ביטול תוכניות. למעט בשוק הבית, היכן שהיצרנית המקומית מספקת כמות עצומה של מוניות, בשאר השווקים המצב ממש לא טוב. שינוי חייב לבוא, ואכן יגיע. בראש ובראשונה עם איביזה כל-חדשה שתוצג בשנה הבאה. שמועות מספרות שהפעם העיצוב יהיה מוצלח יותר, וזה אומר פחות "כמו אלפא", ויותר מקורי-ספורטיבי. בכל מקרה, בבסיס זו עדיין תהיה פולקסווגן פולו-סקודה פאביה, בתחפושת.

איך מוציאים את סיאט מהבוץ? רמז: לא באמצעות עוד מיניוואן...

שנה לאחר מכן אמורים בסיאט לנסות ולבלבל אותנו שוב עם מיניוואן חדש. אכן, למותג שרוצה להיות לטיני-עצבני יהיה אוסף בלתי-נגמר של מיניוואנים, כשהפעם מדובר ביורש לאלהמברה, המיניוואן הגדול שמתחרה ברנו אספאס. הדגם החדש ינסה לשאוב מאפיינים מהאלתיאה, אבל לנו קשה להבין למה מישהו בכלל צריך אותו.

ואז, אם הכל יעבוד לפי התוכניות של לוק דונקרוולקה, מעצב סיאט, תוצג הטנגו הסדרתית. זוכרים אותה, רודסטר קטנה וחביבה למראה? ובכן, למעלה מחמש שנים לאחר שהוצגה, עשויה המכונית החביבה להגיע לאולמות התצוגה. זאת, רק אם ההנהלה בוולפסבורג תפסיק לרגע עם צעקות ה"סיאט זה לטיני! סיאט זה ספורטיבי!", ובמקום לדבר הרבה, פשוט תעשה. הימור שלנו? ברגע האחרון הפרויקט יפול שוב, בגלל "בעיות תקציב".

עדיין בפולקסווגן: גם למבורגיני מבטלת תוכניות...

אבל עושה אחרות במקומן. אחרי בחינה ארוכה של כדאיות ייצור למבורגיני GT - מכונית ארבע-מושבית לשיוטי אוטובאן נינוחים (מעל 300 קמ"ש) - הוחלט בפולקסווגן שלא לאשר את מיזם אספאדה. פרארי 612 סקאלייטי יכולה להירגע, אין לה מתחרה מהכפר השכן.

במקום, החליטו הגרמנים "לשקול בחיוב" את יצור יורשת ל-LM002, מפלצת השטח של למבורגיני שמזכירה באופן חשוד את ההאמר האמריקני, אך שונה ממנו במבנה ומהירה משמעותית. בכל מקרה, בלמבורגיני מאמינים שרכב שטח יתאים להיצע הרווחים - סליחה, הדגמים - שלהם, וייתכן כי יצא לדרך בעוד כשנתיים. מכשול עיקרי, נכון לעכשיו, נמצא דווקא בפורשה. יצרנית מכוניות הספורט מייצרת את הקאיין, שיתוף פעולה בינה לבין פולקסווגן, ומטילה בינתיים וטו על דגם מתחרה מלמבורגיני.

מרצדס C קלאס - בעקבות ה-S

הספורט-סדאן של מרצדס כבר לא צעירה, למרות מתיחת פנים שעברה. כדי לשפר את מעמדה מול ב.מ.וו סדרה 3, היריבה הישירה והצעירה ממנה, מתכננים במרצדס דור חדש ומתקדם מבעבר שיוצג בתערוכת ז'נבה (מרץ 2007). ה-C החדשה תבוסס על פלטפורמת ה-E קלאס הנוכחית, ותהיה גדולה יותר בכל ממד מקודמתה.

היא גם תיישר קו עם עיצוב מרצדס, ותעקוף בכך את המכונית עליה היא מבוססת. ובעברית? במקום יחידות תאורה עגולות, ירושה מה-E קלאס הלפני-נוכחית, תאמץ ה-C את סממני העיצוב של מרצדס ב-S וב-CL החדשות. זה אומר יחידות תאורה מלבניות יחסית, קווי גוף שריריים ומבנה גג קמור מבעבר. צפו גם ליחידות כוח חדשות שהבכירה שבהן - AMG כמובן - תהיה בנפח 5.4 ליטר ו-400 כ"ס. לפחות.

שברולט מכינה מתיחת פנים לאביאו

אחרי שריעננה את האביאו סדאן, מתכננת שברולט-קוריאה שדרוג גם לגרסת ההאצ'בק. המכונית, שעדיין מבוססת באופן ניכר על תכנון-עבר של דייהו, תעבור מתיחת פנים מקיפה בשנה הבאה כדי להקנות לה מראה מושך יותר. ממידע שהגיע לידינו עולה כי מתיחת הפנים תהיה מקיפה מאד, ותהפוך את מראה האביאו ל"שברולטי" הרבה יותר.

זה אומר חרטום חדש עם סמל שברולט גדול יותר שישב בסבכה ענקית, יחידות תאורה שונות מלפנים ומאחור ופגושים חדשים. האביאו האצ'בק, שמוצעת בישראל בגרסת חמש דלתות ובאירופה גם בגרסת שלוש דלתות, תהיה שונה משמעותית מהסדאן (ארבע דלתות) שמכוונת בעיקר לשווקים מתפתחים.

וגם רצינו להגיד ל...

שברולט: האביאו סדאן לא יפה במיוחד, כך שטוב שהכיוון של ההאצ'בק יהיה שונה. אבל אל תשכחו לטפל גם בבטיחות .
ג'נרל מוטורס: ההחלטה לפוצץ את השיחות עם רנו בגלל דרישה לסכומי עתק ? אתם בטוחים שאתם רוצים להשתקם?
ולהונדה: הסיוויק טייפ-R נראית בגרסת סדאן - אפילו עם הכנף העצומה מאחור - רגועה בהשוואה להאצ'בק . לטיפולכם המסור נודה.

תמונה
תמונה
תמונה
תמונה
תמונה
תמונה

_________________
תמונה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 

הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  

עמוד ראשי » פורומים - דיון, פנאי, תמיכה והעשרת חווית המשתמש » פורום מוטוריקה

עמוד 1 מתוך 1 [ 7 הודעות ]
פרסם נושא חדש הגב לנושא



עבור ל:  

***[כתבה+תמונות]סודות מתעשיית הרכב***


היכל התהילה | דירוגים | הצוות
צור קשר | תנאי שימוש | רדיו מזרחית | מילים לשירים | חדשות המוסיקה | מוסיקה מזרחית | שירים במזרחית
Powered By PHPBB Copyright Noshmim Mizrahit 2003-2011 © All right reserved
שיווק הפרסומות באתר זה מופעל על ידי @.מ.י - שירותי מדיה וסליקה באינטרנט
רוצה לפרסם באתר זה? שלח אלינו מייל לקבלת הצעה משתלמת במיוחד