נושמים מזרחית
שלום אורח, הרשמה לפורום | הוסף למועדפים
שם משתמש
סיסמה
זכור אותי | שכחתי סיסמה

***[כתבה+תמונות]היסטוריה: טויוטה קורולה חדשה*** F2H הורדה ישירה מילים צלצול פלייבק רמיקס יוטיוב

עמוד ראשי חדשות המוסיקה מילים לשירים
עמוד ראשי » פורומים - דיון, פנאי, תמיכה והעשרת חווית המשתמש » פורום מוטוריקה




עמוד 1 מתוך 1 [ 12 הודעות ]
פרסם נושא חדש הגב לנושא

***[כתבה+תמונות]היסטוריה: טויוטה קורולה חדשה***

מחבר הודעה
 נושא ההודעה: ***[כתבה+תמונות]היסטוריה: טויוטה קורולה חדשה***
הודעהפורסם: 12 אוקטובר 2006, 15:17 
מנותק
נושם ותיק
נושם ותיק
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: 09 אוקטובר 2005, 15:52
הודעות: 15544
לייקים: 17 אוהבים
פידבקים: 0 (0%)



הקורולה החדשה יוצאת לדרכה ביפן, נסמכת על אותה נוסחה שמרנית ובסיסית של קודמותיה לשם, אך עם הבטחה לשיפור גדול בבטיחות

הדור העשירי של הטויוטה קורולה, המכונית הנמכרת ביותר בעולם, יוצא לדרך. בינתיים, רק בשוק היפני. בתחילת דרכה תוצע הקורולה בשתי גרסאות מרכב - סדאן (עם ארבע דלתות) שתכונה "אקסיו", וסטיישן שתזכה לשם "פידלר". מעניין לציין כי מבחינת היפנים לפחות, האקסיו היא מכונית חדשה לגמרי, בעוד הפידלר היא גרסה מעודכנת לדגם הנוכחי.

30 מיליון, ולא עוצרים

מאז הצגת הדור הראשון של הקורולה ב-1966, יוצרו עד היום למעלה מ-30 מיליון מכוניות. מספר זה הופך את המשפחתית הקטנה למכונית הנמכרת ביותר בעולם תחת שם אחד. תחילת שיווק הקורולה החדשה ביפן מתרחשת מעט אחרי שטויוטה הציגה בתערוכת פאריז את האוריס, המייצגת למעשה את מחליפת הקורולה האירופאית. אף היא, כגרסת חמש דלתות לקורולה, תצא לדרך תוך זמן קצר ביפן.

בכל מקרה, מעט מאכזב לגלות כי הדור העשירי של הקורולה מבוסס בבירור על קודמו, דגם מעט שמרני בעצמו. בסיס הגלגלים ישאר זהה (260 ס"מ), והוא מהקצרים בקטגוריה. גם ממד אורך של 441 ס"מ, רוחב (169.5 ס"מ) וגובה (146 ס"מ), נותרו דומים לקיים היום.

אז מה הביג דיל? טויוטה מבטיחה שיפור מהותי במיוחד באיכות תא הנוסעים, ומציעה - לפחות ביפן - אבזור שופע. בין היתר יש לקורולה היפנית מערכות
בטיחותיות שטרם נראו תחום העממי. כמו מערכת נעזרת רדאר שמאבחנת תאונה בלתי-נמנעת, מפעילה את מערכת הבלימה ומהדקת חגורות. דומה לזו שהציגה הונדה לפני זמן לא רב בלג'נד. תהיה גם מצלמה אחורית וצג מרכזי שידווחו לנהג מה מתרחש מאחור, בקרת שיוט אקטיבית נעזרת רדאר ומערכת סיוע בחניה. יהיה "מפתח חכם", בקרת אקלים מפוצלת ומערכת מידע משופרת. לדברי טויוטה, מרחב המחייה מאחור ישופר תודות להקטנת התפיחה במרכז ושינוי מבנה המושבים.


ביפן תוצע המכונית עם מנועי 1.8 ו-1.5 ליטר. הראשון עם תזמון משתנה לשסתומי היניקה והפליטה, והספק מרבי של 136 כ"ס, ומומנט מרבי של 17.9 קג"מ. המנוע הקטן יותר מסתפק ב-110 כ"ס בלבד. שני המנועים משודכים לתיבת הילוכים ידנית, או אוטומטית רציפה. זה המקום להזכיר כי בדומה ליאריס הנוכחית, גם הקורולה החדשה שתוצע באירופה תדרוש מהלקוחות להסתגל לתיבה רובוטית, ולא אוטומטית רגילה.

ואצלנו?

כרגיל, טויוטה מעדיפה להתחיל בשיווק הקורולה ביפן, ויחלפו מספר חודשים עד שהמכונית החדשה תגיע לאירופה ולארץ. אצלנו היא תנחת במהלך שנת הדגם 2008, בסביבות חודשי הקיץ הבא. אנשי היבואן מסרו לנו כי המגמה תהיה להמשיך ולהתמקד בגרסאות ה-1.6 ליטר, שיוצעו בשוק האירופאי. כשתגיע, תשווק כאן הקורולה בשתי גרסאות ותחת שני שמות. גרסת הסדאן תכונה קורולה, הגרסה בעלת חמש הדלתות תקרא אוריס, ותציע שינויים נוספים למעט המרכב.

תמונה
תמונה
תמונה

_________________
תמונה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 

הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  

עמוד ראשי » פורומים - דיון, פנאי, תמיכה והעשרת חווית המשתמש » פורום מוטוריקה

עמוד 1 מתוך 1 [ 12 הודעות ]
פרסם נושא חדש הגב לנושא



עבור ל:  

***[כתבה+תמונות]היסטוריה: טויוטה קורולה חדשה***


היכל התהילה | דירוגים | הצוות
צור קשר | תנאי שימוש | רדיו מזרחית | מילים לשירים | חדשות המוסיקה | מוסיקה מזרחית | שירים במזרחית
Powered By PHPBB Copyright Noshmim Mizrahit 2003-2011 © All right reserved
שיווק הפרסומות באתר זה מופעל על ידי @.מ.י - שירותי מדיה וסליקה באינטרנט
רוצה לפרסם באתר זה? שלח אלינו מייל לקבלת הצעה משתלמת במיוחד