נושמים מזרחית
שלום אורח, הרשמה לפורום | הוסף למועדפים
שם משתמש
סיסמה
זכור אותי | שכחתי סיסמה

***[כתבה+תמונות]סודות מתעשיית הרכב*** F2H הורדה ישירה מילים צלצול פלייבק רמיקס יוטיוב

עמוד ראשי חדשות המוסיקה מילים לשירים
עמוד ראשי » פורומים - דיון, פנאי, תמיכה והעשרת חווית המשתמש » פורום מוטוריקה




עמוד 1 מתוך 1 [ 12 הודעות ]
פרסם נושא חדש הגב לנושא

***[כתבה+תמונות]סודות מתעשיית הרכב***

מחבר הודעה
 נושא ההודעה: ***[כתבה+תמונות]סודות מתעשיית הרכב***
הודעהפורסם: 11 אוקטובר 2006, 14:34 
מנותק
נושם ותיק
נושם ותיק
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: 09 אוקטובר 2005, 15:52
הודעות: 15544
לייקים: 17 אוהבים
פידבקים: 0 (0%)



והשבוע, המכוניות החדשות שיוצגו בתחילת העשור השני של שנות ה-2000: אודי A1, שברולט נגד דצ'יה, מרצדס כנפי-שחף, פיז'ו היברידית ופורשה 911 קלת משקל. כל זאת ועוד - בסודות

עבור מרבית יצרני הרכב, התוכניות לעשור הנוכחי הן כבר בגדר היסטוריה. דגמים אושרו, מרביתם כבר מוכנים לייצור - או נמצאים בשלבים אחרונים. ארבע שנים לפני שהעשור השני של שנות ה-2000 נפתח, עסוקים כעת יצרנים רבים בפיתוח המכוניות שנרצה לקנות בשנת 2010 והלאה. מקצתן לפניכם.

מרצדס פורשת כנפיים

כמעט 60 שנה לאחר שהציגה את המכונית הראשונה בעלת דלתות כנפי השחף, מרצדס צפויה לשוב ולהשתמש במנגנון הפופולארי. אחרי אין ספור חיקויים שונים ומשונים, חלקם מוצעים על-ידי סדנאות שיפורים, במרצדס צפויים להציג מהדורה מיוחדת ל-SL המודרנית עם דלתות כנפי שחף ומנוע מחוזק.

ל-SL גאלווינג (כנפי שחף) יהיה מנוע V8 בנפח 6.3 ליטר שייספק - כך מקורות במרצדס - 750 כ"ס. אבל זה לא הכל. היא תהיה גם קלה יותר, תודות לשימוש בחומרים מתקדמים למרכב ולשלדה. התוצאה, טוענים אותם מקורות, תהיה ביצועי מכונית על לכל דבר ועניין. וכמובן - יהיו דלתות כנפי שחף. ברוני נפט ערבים: הכינו את ההמחאות.

התוכניות של אודי: A1 בשלל גרסאות, A3 חדשה

מותג היוקרה של פולקסווגן מתכנן לשנת 2010 שלל מכוניות חדשות. החשובות בהן יהיו ה-A1 הקטנה וה-A3 הקומפקטית, שיהפכו כל אחת למשפחת דגמים גדולה. ה-A1 תהיה גרסת אודי לפולקסווגן פולו, סיאט איביזה וסקודה פאביה, אלא שהיא תשתמש בפלטפורמה חדשה. בכך היא תהפוך לראשונה בקונצרן להשתמש במבנה חדש, שיאפשר הצגת דגמים רבים על אותו בסיס.


בין היתר מתכננים החבר'ה מאינגולשטט גרסאות האצ'בק, קופה-קבריולה וייתכן אף סטיישן קטנטנה. כל זאת בניסיון להשיב מלחמה למותג מיני המצליח של ב.מ.וו.

בנוסף, בפלח הקומפקטי אנו צפויים למכונית חשובה נוספת - ה-A3 החדשה. הדור השלישי יחשוף שוב פלטפורמה חדשה, אחרי שגם שני קודמיו "חזו" את פלטפורמת הגולף לפני שזו הוצגה. וזה אומר שאת פלטפורמת גולף 6 נראה קודם ב-A3, שתהיה גדולה משמעותית מבעבר. גורמים באודי מבטיחים כי הפעם יהיו גרסאות נוספות למבחר הדל שיש כיום (האצ'בק עם חמש או שלוש דלתות בלבד). בין היתר מתוכננת קופה-קבריולה (גרסת אודי לפולקסווגן איוס), סטיישן ואפילו סדאן. המטרה: גרסאות דומות של ב.מ.וו סדרה 1, שמאיימת על ההגמוניה של ה-A3 בגרמניה.

מתקפת ג'נרל מוטורס

קשיים כלכליים? פיטורי ענק? בג'נרל מוטורס רוצים להוכיח שכל זה לא עוצר אותם, ולקראת סוף העשור מתוכננת שם מתקפת דגמים מקיפה. שלושה בולטים יהיו הקמארו קבריולה (שכבר אושרה לייצור בגרסה סגורה), מתחרה של שברולט בדצ'יה לוגאן, וביוקרה - רכב-שטח קומפקטי של קאדילק.

המכונית העולמית של שברולט, שתתחרה בדצ'יה, תציוצר ככל הנראה בהודו. היא תהיה קטנה למדי, ועשויה להימכר בגרסאות סדאן והאצ'בק. בשלב זה לא ידועים פרטים רבים אודותיה, אך ההערכות הן כי גרסה "מהודרת" שלה תגיע גם למערב אירופה, ותתחרה שם במכוניות עירוניות כמו פיאט פנדה.

על הקמארו השרירית כבר סיפרנו לכם בעבר, כולל נהיגה ראשונה של הלל פוסק (ע"ע וואאאווווווווו ) ואישור רשמי לייצור . כעת אנחנו למדים שגרסת קבריולה שרירית לא פחות מתוכננת אף היא, וזאת כמובן לא מפתיע בהתחשב בכך שהמתחרה העיקרית - פורד מוסטנג - כבר מציעה גרסה כזו.

מכונית שלישית במתקפה האמריקנית, תהיה בקטגוריית רכבי השטח ההולכת ותופחת. מכונית זו תמוצב מול מרצדס MLK העתידי וב.מ.וו X3 המתחדש, שעד אז יהיו כבר די ותיקים. צפו גם לגרסת סאאב כמעט זהה מכנית, ככל הנראה לא לפני 2011.

פיז'ו וסיטרואן היברידיות

באיחור לא אופנתי אחרי ג'נרל מוטורס, פורד, טויוטה, הונדה ואחרות, צפוי קונצרן PSA (פיז'ו-סיטרואן) להציג טכנולוגיית כלאיים. בניגוד למרבית המערכות הקיימות, זו של PSA תעשה שימוש במנוע דיזל במקום מנוע בנזין, ואליו ישודך מנוע חשמלי.

התוצאה, מקווים בקונצרן, תהיה יחידה חסכונית יותר ובו בעת כזו שתשכנע יותר אירופים להעדיף כלאיים. זאת, משום שכיום ההעדפה הברורה במערב אירופה היא לסולר, על פני בנזין. מכוניות ראשונות צפויות רק ב-2010, ככל הנראה גרסאות ידידותיות לסביבה ל-307 ו-C4, שדגמי תצוגה שלהן חזו את הטכנולוגיה לאחרונה.

פורשה 911 עושה דיאטה

בשנת 2010 תציג פורשה את ה-998, הגרסה הכל-חדשה ל-911 האגדית. ה-997 שחזרה למקורות, עם יחידות תאורה עגולות מלפנים ועיצוב שמרני, עוררה גלים של ביקורת על שמרנות יתר. אבל הגלים הללו היו נמוכים למדי, בלכן אנו מצפים כי גם הדור הבא יעוצב בשמרנות מופלגת. חדשות טובות למי שאוהב את העיצוב הנוכחי.

מה שבכל זאת ישתנה, הוא השימוש בחומרים קלים למרכב. במטרה לעצור את מגמת ההשמנה של ה-911, בפורשה ישתמשו בדור הבא בחומרים קלים דוגמת אלומיניום ואף סיבי פחם. השאיפה היא לנסות ולהשיב אותה לקו הקסם של 1,200 ק"ג, שנחשב לרף הגבוה ביותר שנדרש ממכונית ספורט אמיתית. כיום מתחילה ה-997 ב-1,400 ק"ג. משימה בלתי אפשרית? נדע עוד פחות מארבע שנים.



וגם רצינו להגיד ל...



פיאט: לא מצאתם שם עם פחות השראה מ-"100hp " עבור הפנדה הספורטיבית? מה היה רע ב"ספורט"? ואולי "פנדה סופר"? או "פנדה פורטה"? ברצינות, כל שם אחר...



ניסאן: כל הכבוד על האומץ להתחרות בפלח הקומפקטיות עם משהו שונה . רק חבל שבדרך מהתצוגה לייצור מרבית הייחוד התמוסס ונעלם.



ולכולם: אין לנו באמת משהו להגיד על אלפא רומיאו 8C קומפיטציונה, שלא נאמר בכתבה שפרסמנו אתמול . אבל זה לא אומר שאי אפשר לשים עוד תמונה אחת שלה. שיהיה לדרך.

תמונה
תמונה
תמונה
תמונה
תמונה
תמונה
תמונה
תמונה

_________________
תמונה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 

הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  

עמוד ראשי » פורומים - דיון, פנאי, תמיכה והעשרת חווית המשתמש » פורום מוטוריקה

עמוד 1 מתוך 1 [ 12 הודעות ]
פרסם נושא חדש הגב לנושא



עבור ל:  

***[כתבה+תמונות]סודות מתעשיית הרכב***


היכל התהילה | דירוגים | הצוות
צור קשר | תנאי שימוש | רדיו מזרחית | מילים לשירים | חדשות המוסיקה | מוסיקה מזרחית | שירים במזרחית
Powered By PHPBB Copyright Noshmim Mizrahit 2003-2011 © All right reserved
שיווק הפרסומות באתר זה מופעל על ידי @.מ.י - שירותי מדיה וסליקה באינטרנט
רוצה לפרסם באתר זה? שלח אלינו מייל לקבלת הצעה משתלמת במיוחד