נושמים מזרחית
שלום אורח, הרשמה לפורום | הוסף למועדפים
שם משתמש
סיסמה
זכור אותי | שכחתי סיסמה

***[כתבה+תמונות]סודות מתעשיית הרכב*** F2H הורדה ישירה מילים צלצול פלייבק רמיקס יוטיוב

עמוד ראשי חדשות המוסיקה מילים לשירים
עמוד ראשי » פורומים - דיון, פנאי, תמיכה והעשרת חווית המשתמש » פורום מוטוריקה




עמוד 1 מתוך 1 [ 8 הודעות ]
פרסם נושא חדש הגב לנושא

***[כתבה+תמונות]סודות מתעשיית הרכב***

מחבר הודעה
 נושא ההודעה: ***[כתבה+תמונות]סודות מתעשיית הרכב***
הודעהפורסם: 10 אוקטובר 2006, 14:02 
מנותק
נושם ותיק
נושם ותיק
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: 09 אוקטובר 2005, 15:52
הודעות: 15544
לייקים: 17 אוהבים
פידבקים: 0 (0%)



סובארו אימפרזה החדשה תקבל שם חדש (ומרכב האצ'בק), ב.מ.וו סדרה 7 תהיה שמרנית, פיז'ו 308 בתערוכת פרנקפורט ועוד סודות מהתעשייה

האם סובארו תזנח את השם "אימפרזה"?



דור חדש ומודרני לאימפרזה, אלופת מתיחות הפנים, צפוי להגיח לאוויר העולם בסוף שנה הבאה. המכונית החדשה תוצע לראשונה במרכב האצ'בק (שלוש או חמש דלתות), בנוסף לסדאן ולסטיישן שהוצעו קודם. תוספת גרסאות המרכב נועדו כדי למצב מחדש את האימפרזה כמתחרה שווה בין שווים לפורד פוקוס, רנו מגאן ופולקסווגן גולף. ומהלך נוסף ומעניין בהקשר זה, צפוי להיות זניחת השם הוותיק לטובת אחד חדש וטרי. עם זאת, ישנם עדיין בכירים בסובארו שמעוניינים לשמור על "אימפרזה", ועדיין אין החלטה סופית בנושא.

כדי לעשות זאת, היא תזדקק גם לעיצוב חדש ומשכנע יותר, ומקורות בסובארו מתעקשים שהפעם - אחרי אין ספור ניסיונות כושלים - העניינים יעבדו כמו שצריך. נאמין כשנראה. בכל מקרה, מה שידוע כבר עתה הוא שגרסת הנעה כפולה מוגדשת צפויה גם בדור החדש, והיא תציע "יותר מ-300 כ"ס", כך טוענים מקורותינו. אגב, הפעם גרסת הסדאן לא תגיע לאירופה, מה שעשוי ליצור בידול גדול בינה לבין ההאצ'בק מבחינת כיול והיצע מנועים.



ב.מ.וו סדרה 7 תהיה שמרנית יותר



ספינת הדגל של הבווארים תזכה לדור חדש בתערוכת פרנקפורט (ספטמבר 2007). אחרי הדור הנוכחי - שספג ביקורת חריפה על העיצוב ההרפתקני שלו - מתכנן כריס בנגל ללכת על משהו שמרני הרבה יותר. לדור החדש לא יהיו יחידות תאורה מתוחכמות מלפנים וחרטום "שמנמן", ובמקום זאת בחר המעצב הראשי בקווים אלגנטיים ונעימים לעין. זאת, במטרה מובהקת אחת - להחזיר את הקהל האמריקני שברח מהדגם הנוכחי.


הדור החדש של ה-7 ישמש גם בסיס לרולס רויס קטנה, מתחרה לבנטלי פליינג ספר, וכשנה לאחר השקתו תצטרף אליו ככל הנראה גם גרסת M7, לראשונה בתולדות ספינת הדגל הבווארית. פרטים על זו צפויים בחודשים הקרובים.



גם פיז'ו 308 מגיעה לפרנקפורט



צריך להודות בעובדות. פיז'ו 307 כבר לא צעירה. המתחרות שלה מודרניות ממנה, וגם מתיחת פנים שהוצגה אשתקד מתקשה להסתיר זאת. לכן מתכננים הצרפתים את ה-308, יורשת מודרנית שתחליף אותה ותוצג ככל הנראה בתערוכת פרנקפורט הקרובה.


בעוד שה-307 ביצעה צעד גדול לפנים מבחינת מבנה ועיצוב לעומת ה-306, המחליפה שלה דווקא תלך אחורה במובנים מסוימים. מבחינת ממדים למשל, שם יצטמצם הגובה לטובת עיצוב קומפקטי יותר, מיניוואני פחות. עובדה זו תשאיר תאפשר הצגת גרסת מיניוואן קומפקטי, שתתחרה ברנו סניק, מאזדה 5 וכן - גם בסיטרואן C4 פיקאסו. ה-308 תבוסס על פלטפורמת ה-407, ותהיה ארוכה בסנטימטרים בודדים בלבד מה-307. היא תוצע גם עם מנועים דומים לעבר, כשהפעם השמועות טוענות לגרסה ספורטיבית אמיתית.



ועוד קצת ב.מ.וו - סדרה 1 קופה



מכונית מעניינת נוספת שתציע ב.מ.וו החל בשנה הבאה, היא הסדרה 1 במרכב שלוש דלתות. גרסה זו תוצע ככל הנראה עם חלונות צד-אחוריים נפתחים (למרות העדר דלת), בסגנון מכוניות הקופה. היא עשויה גם להיקרא 1 קופה, למרות שתהיה לה דלת שלישית ומרכב האצ'בק מובהק.

ה-1 קופה, סליחה - האצ'בק, תהיה ראשונה במשפחתה להצטייד במנוע 3.0 ליטר מוגדש שייספק 306 כ"ס. בכך תהפוך לאחת מההאצ'בק הקומפקטיות החזקות בהיצע, בגרסה שתכונה ti ולא M כפי שמקורות בב.מ.וו סברו בתחילה. הבווארים, כך אנו למדים, החליטו להשאיר את השם M1 למכונית הקופה משנות ה-70, ולא להחיות אותו במשהו שונה מהותית. גרסת 135ti דומה תוצע במקביל או מעט מאוחר יותר גם בסדרה 1 עם חמש דלתות, ובעתיד הרחוק יותר גם בגרסאות סטיישן וקבריולה.

המשפחתית הקומפקטית של אופל נמכרת במאות אלפים מדי שנה באירופה, אבל בישראל עומדות המכירות שלה על מספרים נמוכים מאלה של מותגי יוקרה כמו ב.מ.וו, אודי ומרצדס. לכן מה שחשוב ומעניין מאד באירופה הוא סוג של אזוטריה עבורנו, אך בכל זאת חשבנו שכדאי שתדעו.

האסטרה החביבה למראה תזכה למתיחת פנים ראשונה בתערוכת ז'נבה הקרובה (מרץ 2007). מדובר במתיחה קלה יחסית, שתכלול שינויי עיצוב זניחים (עדכונים ליחידות התאורה, לפגושים והוספת ספויילר קדמי צנוע). בנוסף, היא תעודכן בתא הנוסעים לטובת שיפור מפרט האבזור ואיכות החומרים. היצע המנועים לא צפוי להשתנות, וגם כיול המתלים יישאר דומה לגרסה הנוכחית.

וגם רצינו להגיד ל...

ב.מ.וו: את האמת? כבר התרגלנו לסדרה 7 ולעיצוב ה...מיוחד. אז עכשיו לחזור אחורה?

רנו: אתם בטוחים שהטווינגו שהוצגה לבסוף עדיפה על המכונית שנגנזה על-ידי נשיאכם, קרלוס גוהן? כמה גרועה היתה ההצעה המקורית?

ולטויוטה: אנחנו מקווים שהעיצוב הסופי של הקורולה החדשה, סליחה - אוריס , יהיה מוצלח יותר ממכונית התצוגה.

תמונה
תמונה
תמונה
תמונה
תמונה

_________________
תמונה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 

הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  

עמוד ראשי » פורומים - דיון, פנאי, תמיכה והעשרת חווית המשתמש » פורום מוטוריקה

עמוד 1 מתוך 1 [ 8 הודעות ]
פרסם נושא חדש הגב לנושא



עבור ל:  

***[כתבה+תמונות]סודות מתעשיית הרכב***


היכל התהילה | דירוגים | הצוות
צור קשר | תנאי שימוש | רדיו מזרחית | מילים לשירים | חדשות המוסיקה | מוסיקה מזרחית | שירים במזרחית
Powered By PHPBB Copyright Noshmim Mizrahit 2003-2011 © All right reserved
שיווק הפרסומות באתר זה מופעל על ידי @.מ.י - שירותי מדיה וסליקה באינטרנט
רוצה לפרסם באתר זה? שלח אלינו מייל לקבלת הצעה משתלמת במיוחד