נושמים מזרחית
שלום אורח, הרשמה לפורום | הוסף למועדפים
שם משתמש
סיסמה
זכור אותי | שכחתי סיסמה

***[כתבה+תמונות]מדד `מוטוקאר` – הונדה מול טויוטה*** F2H הורדה ישירה מילים צלצול פלייבק רמיקס יוטיוב

עמוד ראשי חדשות המוסיקה מילים לשירים
עמוד ראשי » פורומים - דיון, פנאי, תמיכה והעשרת חווית המשתמש » פורום מוטוריקה




עמוד 1 מתוך 1 [ 12 הודעות ]
פרסם נושא חדש הגב לנושא

***[כתבה+תמונות]מדד `מוטוקאר` – הונדה מול טויוטה***

מחבר הודעה
 נושא ההודעה: ***[כתבה+תמונות]מדד `מוטוקאר` – הונדה מול טויוטה***
הודעהפורסם: 10 אוגוסט 2006, 10:35 
מנותק
נושם ותיק
נושם ותיק
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: 09 אוקטובר 2005, 15:52
הודעות: 15544
לייקים: 17 אוהבים
פידבקים: 0 (0%)



שתיהן יצרניות יפניות גאות המנסות לכבוש את ליבנו למרות מחירים גבוהים יחסית, מי מהן מצליחה יותר בקרב על חלומותיו של הצרכן הישראלי

הונדה וטויוטה מנסות לכבוש את שווקי העולם ולהעביר את ההגמוניה ביצור רכב ליפן. הדרך לצמרת מתחילה בשוק האמריקני הענק וממשיכה לכל רחבי תבל. טויוטה נמצאת פסע מההכרזה כיצרן הרכב מספר אחד בעולם והונדה שממוקמת גבוה בצמרת העולמית נחשבת כיצרן מאוד איכותי. לשני המותגים היפנים תדמית טובה מאוד בכל הקשור לאמינות, ולאיכות המכוניות ושניהם מקפידים שמחירי המכוניות שלהם יהיו תמיד מעט גבוהים יותר מהמקובל בשווקים בו הם פעילים. טויוטה נתפשת לרוב כיצרן שמרני ואנמי שפונה בעיקר לזרם המרכזי ואילו הונדה נתפשת כיצרן צעיר ודינמי הפונה לחובבי הרכב.

בישראל נמכרו בשבעת החודשים הראשונים של השנה 10 דגמים שונים של טויוטה ורק 6 דגמים של הונדה. טויוטה מציגה דגמים כמעט בכל הסגמנטים ואילו הונדה פעילה בהרבה פחות סיגמנטים. 281 אלף מתעניינים נרשמו לרכבי הונדה בשבעת החודשים הראשונים של 2006, לעומת 383 אלף מתעניינים לרכבי טויוטה. הפער נראה גדול, אבל ביחס לכמות הדגמים הנמכרים המצב דומה יותר לשוויון.

הסיגמנט העיקרי של מכוניות בישראל הוא המשפחתיות ושם יש יתרון גדול לסיוויק על פני הקורולה – 81,400 מתעניינים נרשמו לסיוויק 4 דלתות מול 58,700 שנרשמו לקורולה 4 דלתות. בהיקפי המכירות נראה שהקורולה מצליחה יותר מהסיוויק, אבל זה בגלל מכירות מוגברות לציי רכב. בתחום מכוניות המנהלים הפער ענקי, 69,400 מתעניינים נרשמו להונדה מול 29,800 בלבד לאוונסיס. במכוניות הקטנות המצב מתהפך, יאריס עם 43,900 מתעניינים מובילה על פני הג`אז עם 24,000 מתענייים.
לטויוטה, כאמור, ישנם דגמים בלעדיים כגון הפריוס שצברה 25,500 מתעניינים בשבעה חודשים, לנד קרוזר ארוך שהגיע ל- 36,800 מתעניינים והיילקס שעצר את המונה על 12,200 מתעניינים.

רבים תוהים האם טויוטה תזכה להיות מספר אחד במכירות בארץ ומה הסיכויים של הונדה לכך. ובכן בנוגע להונדה המצב מאוד פשוט; בגלל היצע דגמים קטן יחסית ומחירים גבוהים הסיכויים להגיע לצמרת קלושים ביותר, סביר יותר יהיה למצוא את החברה במקום טוב באמצע. טויוטה, לעומת זאת, יכלה כבר מזמן להיות מספר אחד.

תמונה

_________________
תמונה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 

הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  

עמוד ראשי » פורומים - דיון, פנאי, תמיכה והעשרת חווית המשתמש » פורום מוטוריקה

עמוד 1 מתוך 1 [ 12 הודעות ]
פרסם נושא חדש הגב לנושא



עבור ל:  

***[כתבה+תמונות]מדד `מוטוקאר` – הונדה מול טויוטה***

cron
היכל התהילה | דירוגים | הצוות
צור קשר | תנאי שימוש | רדיו מזרחית | מילים לשירים | חדשות המוסיקה | מוסיקה מזרחית | שירים במזרחית
Powered By PHPBB Copyright Noshmim Mizrahit 2003-2011 © All right reserved
שיווק הפרסומות באתר זה מופעל על ידי @.מ.י - שירותי מדיה וסליקה באינטרנט
רוצה לפרסם באתר זה? שלח אלינו מייל לקבלת הצעה משתלמת במיוחד