נושמים מזרחית
שלום אורח, הרשמה לפורום | הוסף למועדפים
שם משתמש
סיסמה
זכור אותי | שכחתי סיסמה

תחרות ראלי מיצובישי נגד סובארו! F2H הורדה ישירה מילים צלצול פלייבק רמיקס יוטיוב

עמוד ראשי חדשות המוסיקה מילים לשירים
עמוד ראשי » פורומים - דיון, פנאי, תמיכה והעשרת חווית המשתמש » פורום מוטוריקה




עמוד 1 מתוך 2 [ 21 הודעות ]
פרסם נושא חדש הגב לנושא

תחרות ראלי מיצובישי נגד סובארו!

מחבר הודעה
 נושא ההודעה: תחרות ראלי מיצובישי נגד סובארו!
הודעהפורסם: 23 יוני 2006, 11:58 
מנותק
סופר נושם
סופר נושם
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: 13 אוקטובר 2005, 23:15
הודעות: 7288
לייקים: 0 לייקים
פידבקים: 0 (0%)



באחרית הימים, חזוננו מתמקד במיסוד חוק הספורט המוטורי. בינתיים, עד שיושלם תהליך החקיקה, קיבלנו טעימה, גם אם מעט תפלה, ממה שאמור להיות בעתיד ראלי אמיתי בישראל

אתמול (שבת) אמור היה להתקיים ראלי ראשון מסוגו בישראל באישור המשטרה ולעיני קהל. אחד מרגעי השיא שתוכננו היה ביקורו של פטר סולברג, אלוף WRC לשעבר במדי סובארו, שלא הגיע לישראל. אחרי שינויים של הרגע האחרון מרבית המירוץ בוטל ומה שנשאר היה לא יותר מעוד אימון (כך מגדירים בענף את המירוצים הקצרים שנערכים מדי פעם תחת מעטה חשאיות). הראלי הופק ע"י סובארו ואיתוראן, בשיתוף מועדון מירוצי ישראל והיה יריית הפתיחה לקראת מיסוד חוק הספורט המוטורי. השאלה היא רק כמה זמן זה עוד ייקח עד שבאמת יהיה בישראל מירוץ ראלי ראוי לשמו. כ-40 כלי רכב הגיעו לחורשת אסף שבתל עדשים, בהם ג`יפים מענף מירוצי הניווט, באגי ומכוניות ראלי טהורות שנבנו במיוחד למטרה זו.

כן יהיה לא יהיה
מה שאמור היה להיות הראלי החוקי הראשון בישראל, עם פרולוג קצר ומסלול באורך 12.5 ק"מ סורס יומיים לפני ההזנקה על ידי המשטרה. פשר הביטול לא ברור כי מארגניו טענו כי זה ראלי חוקי שזכה לברכת המשטרה. כנראה שלא עדכנו את המשטרה שהיא אישרה את קיום המירוץ. על מנת לא לקבור את כל ההפקה הוחלט לערוך את המירוץ במתחם הפרולוג – מסלול טכני מאד באורך של כ-2 ק"מ על פני קרקע חרושה שאינה מתאימה למכוניות הראלי המקצועיות. הצוותים שנרשמו לאירוע, ושילמו 600 שקלים לצוות, הגיעו למרות הכל, בכדי לתמוך בהמשך מיסוד חוק הספורט המוטורי.
לאחר מחשבה ארוכה, הוחלט לקיים רק את קטע הפרולוג, ולחזור עליו 3 פעמים בהקפות כפולות. האירוע החל באיחור של כשעה, לאחר שהמשטרה רצתה לבטל גם את קטע הפרולוג אך לבסוף אישרה את קיומו. המארגנים החלו להזניק את כלי הרכב במרווח של חמש דקות בכדי לשמור על הסדר ולענות על דרישות כחולי המדים. מהר מאד התברר כי בתנאים אלו המירוץ ימשך שעות ארוכות והנהגים והקהל החלו לאבד את הסבלנות תחת השמש הקופחת. כעבור שעה נוספת, אחרי שברוך שליט, מנהל המירוץ, הסיק מסקנות הוחלט להזניק שני כלי רכב למסלול בהפרש זמנים קצר יותר. הניסיון הראשון כמעט והסתיים בהתנגשות בין כלי רכב שנכח במסלול בזמן הקפה שנייה לבין רכב שהוזנק. בעקבות זה הוחלט לבטל את ההקפה השנייה. לאחר שבוטלה ההקפה השנייה והמתחרים הוזנקו כל דקה החל האקשן לזרום לאורך המסלול. האווירה בקהל התלהטה כאשר למתחם נכנסה האימפרזה הצהובה של פאדי וחוסאם. הצמד הביא עמו מעודדים רבים ששרו, רקדו ותופפו, והרימו את המוראל הכללי בטריבונה.

אווירה חמה
הפרולוג נערך על פני שדה חרוש שהודק אך התפורר מהר מאד והתמלא קוליסים שמנעו מנהגי הראלי לסחוט את המכוניות המקצועיות. דווקא נהגי רכבי השטח הסתדרו טוב יותר עם תנאי הדרך. לקראת תום ההקפה השלישית, כאשר רוב הקהל החל לזרום החוצה לקראת סיום האירוע, הוחלט להוסיף הקפה נוספת. המתחרים, שחשו ביטחון בהכרת המסלול, החלו ללחוץ חזק על דוושת הגז ורשמו לא מעט החלקות, פריקות צמיג, נזקים מכניים ואף התהפכות אחת. הגדיל לעשות הצוות האחרון שהוזנק, יובל מלמד ומיקי יוחאי (מארגן ליגת הקרוס קאונטרי והיונדאי אקסטרים), שהפכו את הסובארו אימפרזה שלהם על הגג במפגש עם קוליס בסיבוב.

בקטגוריות הג`יפים השתתפו 12 מתחרים, מהבכירים בתחום. בקטגוריה T1 צוות רמות ראלי טים (איציק בריל וחזי בצלאל) הגיעו למקום הראשון עם הפג`רו שספג מכות קשות בראלי בפורטוגל ותוקן במהירות לקראת הראלי הנוכחי. צוות ליוגב, שבר ציריה באחד המקצים והצליח להגיע לסיום. צוות גתוס \ ד.נ. כל גדר (שי שמעוני וגדעון בן שמואל) פרקו צמיג שניות לפני סיום המקצה וגם הם לא ויתרו וסיימו את הראלי במקום השני. במקום השלישי סיימו צוות טן (תומר שטרק וגיא קוטר) עם הפג`רו בתחפושת.
בקטגורייה 2T קטפו את המקום הראשון צוות IRT (עידו כהן ואביב ספקטור), שכמעט איבדו את המיקום בשל קנס נקודות שלא היה במקום. את המקום השני והשלישי קטפו שני צוותי אוטוויק (אלון אסולין ואייל עובדיה, איציק אסולין ואלעד רחמים).

טענות נרשמו לגבי הורדת ניקוד (על ידי הוספת זמן) באופן בלתי סביר. ניקוד הורד לשני מתחרים שלדעת השופטים השתוללו מעט בזמן הסיור להכרת המסלול. תחילה פסלו אותם ולאחר הגשת ערעור הוחלט לקנוס אותם בתוספת זמן. קנס נוסף הוטל בגין חיתוך מדבקת הראלי לחלקים במקום הדבקתה בשלמות על הרכב. בתחילת היום השופטים העירו למספר משתתפים על כך, אך לא ציינו בפניהם שיורידו להם נקודות. הדבר נודע למתחרים בתום התחרות וגרם לכעס רב. לאחר דקות ארוכות בוטל הקנס ונרגעו הרוחות. משיחות עם חלק מהמתחרים בסיום נראה כי הם דווקא היו מרוצים מהאירוע, למרות כל השינויים של הרגע האחרון וביטול עיקר המירוץ.
בסוף המירוץ, כשהגיע הזמן להעניק גביעים התברר כי ב`ראלי סובארו` המנצחת הגדולה הייתה דווקא מיצובישי שנהגים על כלי רכב מתוצרתה מילאו כמעט את כל הפודיום בכל הקטגוריות.


תוצאות
קטגוריה N
1. רמי שוכטביץ – מיצובישי לאנסר אבולושין
2. ג`וני וסטברג – מיצובישי לאנסר אבולושין
3. אלי אלבז – סובארו אימפרזה

קטגוריה S
1. אהוד פוביצר – סובארו
2. ניר ברונשטיין – פג`ו
3. עידן זהבי – פג`ו

קטגוריה T1
1. איציק בריל – מיצובישי פג`רו
2. שי שמעוני – מיצובישי פג`רו
3. תומר שטרק – מיצובישי פג`רו

קטגוריה T2
1. עידו כהן – מיצובישי פג`רו
2. אלון אסולין – מיצובישי פג`רו
3. איציק אסולין – מיצובישי מגנום

אב-טיפוס
1. אביב קדשאי
2. הילל סגל

מיצובישי מנצחת בגדול!!!

_________________
תמונה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 

הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  

עמוד ראשי » פורומים - דיון, פנאי, תמיכה והעשרת חווית המשתמש » פורום מוטוריקה

עמוד 1 מתוך 2 [ 21 הודעות ]
פרסם נושא חדש הגב לנושא



עבור ל:  

תחרות ראלי מיצובישי נגד סובארו!


היכל התהילה | דירוגים | הצוות
צור קשר | תנאי שימוש | רדיו מזרחית | מילים לשירים | חדשות המוסיקה | מוסיקה מזרחית | שירים במזרחית
Powered By PHPBB Copyright Noshmim Mizrahit 2003-2011 © All right reserved
שיווק הפרסומות באתר זה מופעל על ידי @.מ.י - שירותי מדיה וסליקה באינטרנט
רוצה לפרסם באתר זה? שלח אלינו מייל לקבלת הצעה משתלמת במיוחד