נושמים מזרחית
שלום אורח, הרשמה לפורום | הוסף למועדפים
שם משתמש
סיסמה
זכור אותי | שכחתי סיסמה

***[כתבה+תמונות]סודות מתעשיית הרכב*** F2H הורדה ישירה מילים צלצול פלייבק רמיקס יוטיוב

עמוד ראשי חדשות המוסיקה מילים לשירים
עמוד ראשי » פורומים - דיון, פנאי, תמיכה והעשרת חווית המשתמש » פורום מוטוריקה




עמוד 1 מתוך 1 [ 14 הודעות ]
פרסם נושא חדש הגב לנושא

***[כתבה+תמונות]סודות מתעשיית הרכב***

מחבר הודעה
 נושא ההודעה: ***[כתבה+תמונות]סודות מתעשיית הרכב***
הודעהפורסם: 10 אוגוסט 2006, 10:28 
מנותק
נושם ותיק
נושם ותיק
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: 09 אוקטובר 2005, 15:52
הודעות: 15544
לייקים: 17 אוהבים
פידבקים: 0 (0%)



תמונה

טויוטה יאריס T ספורט חדשה מחממת מנועים, סובארו רוצה ג'אסטי מודרנית, אור ירוק לב.מ.וו Z6, אסטון מרטין מבטלת ואנקוויש ויונדאי מגלה עניין ביגואר. כל זאת, ועוד




האם יגואר תעבור לידי יונדאי?



כשביל ליונס, אופנוען בריטי צעיר ושאפתן, תכנן את המכונית העצמאית הראשונה שלו, והציג אותה תחת השם SS בתערוכת לונדון 1931, ספק אם יכול היה לדמיין מה יעלה בגורלה. מי שהפכה מאוחר יותר ל"יגואר", ממותגי הרכב היוקרתיים והנחשבים בעולם, גוררת חלקים ניכרים מחייה חובות כספיים לא קטנים ונמצאת כיום בבעלות פורד. וכל זאת כהקדמה לאחת השמועות היותר מעניינות שסובבות בעולם הרכב היום - יונדאי הקוריאנית מגלה עניין במותג יגואר.



תמונה
יגואר. מייד אין קוריאה?



מה המשמעות? בדיוק כפי שזה נשמע, יגואר עשויה להפוך לחטיבת יוקרה של יצרנית רכב קוריאנית גדולה, אם בפורד יחליטו לוותר על מותג רב-מורשת.


אגב, הסיכויים לכך נראים גדולים מתמיד. בפורד מנסים בכל הכוח למצוא דרכים יעילות לצמצום ההפסדים המאיימים על קיום הקונצרן. אחרי שהקונצרן הרוסי GAZ הביע התעניינות אך חזר בו, נראה שהמועמדת הרצינית ביותר כרגע היא יונדאי. ולמה זקוקים לכך הקוריאנים? כדי לשדרג עצמם גבוה יותר, כדי לקבל כרטיס כניסה לחבורת העילית של תעשיית הרכב, כדי להתחרות במותגי יוקרה גרמנים בארה"ב. הגיוני, לא?



סובארו ג'אסטי חדשה וזולה לאירופה?



בשנים האחרונות הג'אסטי של סובארו נחה. מה נחה, מתה לחלוטין. אז נכון, יש גרסאות עם סמל ששת הכוכבים והשם הנוסטלגי לדגמים של סוזוקי (קודם סוויפט, אחר כך איגניס ), אך הן נאסרו לשיווק במדינות רבות כחלק מההסכם עם סוזוקי, וממילא לא היו סובארו "אמיתיות".



תמונה
סובארו ג'אסטי. תעשה קאמבק כמכונית עם "שיק"?



כעת אנחנו למדים שבסובארו מתכננים ג'אסטי חדשה, שתחזור למקורות כקטנה-זולה - הפעם עם טוויסט אופנתי והרבה עזרה מטויוטה, בעלת הבית החדשה. הג'אסטי עשויה להתחרות במכוניות כמו סמארט פור-טו הבאה, רנו טווינגו ופורד קא-פיאט 500 . פרטים עדיין אין, אבל צפו לחלקים רבים שיגיעו ממחסן טויוטה, יתכן מהאייגו הקטנה.



אור ירוק לב.מ.וו Z6



או כך לפחות טוענים אמצעי תקשורת שונים בגרמניה. ה-Z6 אמורה להיות רודסטר-קופה (כלומר, בעלת גג קשיח מתקפל), ולהתבסס על מכלולים רבים של סדרה 5 ו-6. מכאן גם שצפויה גרסת M Z6, שתכלול את מנוע ה-V10 האימתני של ה-M5 וה-M6, עם יותר מ-500 כ"ס מנפח 5.0 ליטר, ללא מגדש.



תמונה
ב.מ.וו M6. תורמת פלטפורמה ומנוע



בהתחשב בכך שה-Z6 תהיה ככל הנראה ספורטיבית וקלה בהשוואה להן, צפו לביצועים לא רעים כלל. השקה? ככל הנראה לא לפני 2009. ה-Z6 תמוצב מעל ה-Z4 רודסטר, ותהיה כמובן יקרה ממנה. בשלב זה עדיין לא ברור אם היא תחליף את ה-Z8, או שבתפקיד הזה תהיה מכונית אחרת שמחכה לאישור הנהלת ב.מ.וו - ה-Z9.



טויוטה יאריס T ספורט - בקרוב



ביפן היא כבר משווקת, אבל גרסה אירופית איננה בנמצא - למעט מכונית תצוגה שנחשפה בז'נבה. שם יש לה מנוע 1.8 ליטר עם 140 כ"ס, יחידה המשמשת בצורות שונות גם את הסליקה וה-MR2 זכרונן לברכה, ולהבדיל את דגמי לוטוס השונים.



תמונה
מכונית התצוגה יאריס T ספורט מז'נבה (צילום: רועי צוקרמן)



על-פי דיווחים שמגיעים אלינו בשבועות האחרונים, ה-T ספורט האירופית תהיה הפעם שונה מאחותה היפנית. למרות שימוש במנוע דומה, תציע "180 כ"ס לפחות". רק כדי להכניס דברים לפרופורציה, מדובר בשיפור של 75 כ"ס לעומת ה-T הקודמת והחלשה יחסית. על-פי ההערכות (שמרניות יחסית), תציע ה-T ספורט מיאוץ מעמידה ל-100 קמ"ש בכ-8 שניות, לצד מהירות מרבית הקרובה ל-220 קמ"ש. סביר שתציע תיבת שישה הילוכים ידנית. תחילת שיווק: רבעון ראשון של 2007.



אסטון מרטין נפרדת מוואנקוויש



ואנקוויש. רק השם (Vanquish, להביס) גורם לשערות לסמור. עם מנוע V12 ו-520 כ"ס, ספינת הדגל של יצרנית מכוניות הספורט-אלגנט מבריטניה מאיצה עד 320 קמ"ש, ועושה את זה מהר. מאד מהר, עם כל הסטייל שבעולם. וזה עוד לפני שנכנסים למפרט של ג'יימס בונד, עם כלי נשק וכפתור הסוואה מיוחד.



תמונה
תמונה
השמש שוקעת על אסטון מרטין ואנקוויש. נתגעגע...



אבל גם חלומות מתיישנים, והוואנקוויש כאן משנת 2001. היא היתה הסנונית הראשונה בתחייה המרשימה של המותג תחת כנפי פורד, ובישרה את כיוון העיצוב שהמשיך לאחר מכן ב-DB9 וב-V8 ונטאז' . כעת אנו מתבשרים שהיא צפויה לעזוב את פס הייצור תוך כשנה, ללא יורשת ישירה. באסטון החליטו להיפרד מפרק זה של חייהם, ולהמשיך הלאה. גם בונד, כך נמסר, כבר מצא לעצמו מחליפה - עדיין תחת השם אסטון מרטין. אז ה-DBS תחליף את הוואנקוויש במסך הגדול, ואל נצור המלכה.



בייבי קאדילק



בג'נרל מוטורס מעוניינים לנצל את המומנטום החיובי של דגמי קאדילק האחרונים, ה-CTS וה-BLS בעיקר. וכדי לעשות זאת, הם הגיעו להחלטה שצריך דגם נוסף, קטן עוד יותר.



תמונה
אופל אסטרה. תהפוך לקאדילק



על הכוונת נמצאות הפעם אודי A3 וב.מ.וו סדרה 1. כדי להתמודד מולן תציג קאדילק משפחתית קומפקטית במרכב האצ'בק. אכן, קראתם נכון. הבייבי קאדילק עשויה להיות מבוססת על לא אחרת מאופל אסטרה, או מדויק יותר, הפלטפורמה שתשמש גם את האסטרה הבאה וסאאב 9-1 (אף היא כל-חדשה). שם? מה דעתכם על ALS?



האם ללנצ'יה יש סיכוי?



על התוכניות של פיאט לבראבו, יורשת הסטילו, תוכלו לקרוא אצלנו בקרוב. והן לא ממש מעודדות מבחינת השוק הישראלי. מי שאולי עשויה להפתיע, היא דווקא לנצ'יה - כן, אותה אחת שמופקדת על תחום היוקרה בפיאט, ונעלמה מישראל לבלי שוב.



תמונה
לנצ'יה דלתא אינטגרלה. הדלתא חוזרת, לאינטגרלה אל תעצרו את הנשימה (בתמונה העליונה - גרסת הראלי)



ובכן, כנראה ששוב תשוב, לפחות אם השמועות שמגיעות לאוזנינו נכונות. בלנצ'יה מתכננים גרסה משלהם לסטילו, שתהיה כמובן מהודרת יותר. היא תמשיך בדיוק במקום שהדלתא הפסיקה, אבל הפעם תנסה לעשות חיים מעט פחות קלים למתחרות. זה לא יהיה קשה בהתחשב במה שהדלתא הציעה בסוף ימיה...



נכון לעתה, לא מתוכננות גרסאות ספורטיביות או רפליקות ראלי, לידיעת כל המפנטזים על דלתא אינטגרלה 2008 כאלטרנטיבה לאיוו ול-STi.



וגם רצינו להגיד ל...



לנצ'יה: אולי בכל זאת איזו מחווה לאינטגרלה? מה כבר ביקשנו, 2.0 ליטר טורבו עם הנעה כפולה? תהיו נחמדים.



פיאט: הג'ולי היא פשוט ממתק מקסים, שחבל שאין כדוגמתו בעולם הרכב העכשווי. נכון, זה לא בטוח ולא פוליטיקלי-קורקט, אבל גם משיעמום אפשר למות.



ולג'נרל מוטורס: במקומכם היינו מתגאים קצת פחות בטנדרים החדשים , ומחפשים דרכים יעילות יותר לפנות לקהל הביתי. כן, גם אצלכם רוצים כיום מכוניות חסכוניות.



וגם ערוץ הרכב נרתם למען גולשי הצפון. הנה, קבלו תמונה נוספת של הוואנקוויש עוצרת הנשימה. קצת אסקפיזם לא יזיק לכולנו, ונקווה שנחזור בקרוב לנתיב הנכון.

_________________
תמונה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 

הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  

עמוד ראשי » פורומים - דיון, פנאי, תמיכה והעשרת חווית המשתמש » פורום מוטוריקה

עמוד 1 מתוך 1 [ 14 הודעות ]
פרסם נושא חדש הגב לנושא



עבור ל:  

***[כתבה+תמונות]סודות מתעשיית הרכב***


היכל התהילה | דירוגים | הצוות
צור קשר | תנאי שימוש | רדיו מזרחית | מילים לשירים | חדשות המוסיקה | מוסיקה מזרחית | שירים במזרחית
Powered By PHPBB Copyright Noshmim Mizrahit 2003-2011 © All right reserved
שיווק הפרסומות באתר זה מופעל על ידי @.מ.י - שירותי מדיה וסליקה באינטרנט
רוצה לפרסם באתר זה? שלח אלינו מייל לקבלת הצעה משתלמת במיוחד