נושמים מזרחית
שלום אורח, הרשמה לפורום | הוסף למועדפים
שם משתמש
סיסמה
זכור אותי | שכחתי סיסמה

***[כתבה+תמונות]דצ'יה, והפעם זה בגדול*** F2H הורדה ישירה מילים צלצול פלייבק רמיקס יוטיוב

עמוד ראשי חדשות המוסיקה מילים לשירים
עמוד ראשי » פורומים - דיון, פנאי, תמיכה והעשרת חווית המשתמש » פורום מוטוריקה




עמוד 1 מתוך 1 [ 7 הודעות ]
פרסם נושא חדש הגב לנושא

***[כתבה+תמונות]דצ'יה, והפעם זה בגדול***

מחבר הודעה
 נושא ההודעה: ***[כתבה+תמונות]דצ'יה, והפעם זה בגדול***
הודעהפורסם: 13 אוקטובר 2006, 12:17 
מנותק
נושם ותיק
נושם ותיק
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: 09 אוקטובר 2005, 15:52
הודעות: 15544
לייקים: 17 אוהבים
פידבקים: 0 (0%)



החטיבה הרומנית של רנו מפתיעה את תעשיית הרכב עם גרסת סטיישן מרווחת, ומאד מעניינת. מה איתנו? כמובן, ממתינים לאוטומט

כבר בהשקת דצ'יה לוגאן המקורית, הבטיחו לנו אנשי רנו כי החטיבה הרומנית שלהם, לה הם מייעדים גדולות ונצורות, תציג בעתיד גרסת סטיישן בעלת שבעה מקומות ישיבה ומידות נדיבות במיוחד. בתערוכת פאריז 2006 הם מוכיחים כי כל מילה הייתה אמת. למעשה, הלוגאן סטיישן, המכונה כאן MCV - או במילים Multi Convivial Vehicle - היא הרבה יותר גדולה ממה שניתן היה לצפות.

אז נכון, רנו אכן ידועים במומחיות ל"מתיחת" פלטפורמות. אלא שהפעם הם ודאי שוברים שיא. ללוגאן החדשה יש בסיס גלגלים של לא פחות מ-290.5 ס"מ. זה לא רק 27.5 ס"מ יותר מלסדאן, זה גם ארוך מבסיס הגלגלים שיש למיניוואנים גדולים כמו מאזדה MPV. וזה מפתיע במיוחד, אם לוקחים בחשבון שארכיטקטורת הפלטפורמה הזו, משמשת גם את ניסאן מיקרה!

עם ממד גובה של 164 ס"מ, יחד עם בסיס הגלגלים העצום הזה, לא מפתיע שהרומנים מצאו מקום אפילו לשבעה מושבים, פלוס 190 ליטר למטען בתפוסה מלאה. בתצורת חמישה מושבים יש מקום ל-700 ליטר מטען, עם המושבים האחוריים מקופלים נוצר אוקיינוס של מקום - 2,350 ליטר. אגב, באופן מרשים במיוחד, ממד האורך נותר צנוע יחסית עם 445 ס"מ, רק 20 יותר מהגרסה הרגילה. וזה אומר שלמרות הנפח הגדול, הלוגאן המולטי-שימושית נותרה קטנה יחסית לפוטנציאל הנשיאה שלה. מרשים.

המכונית הגדולה של דאצ'יה תוצע עם מבחר המנועים המוכר של הלוגאן, כולל ה-1.6 בעל 16 השסתומים והספק מרבי של 105 כ"ס, אשר הצטרף לאחרונה לארסנל.

מעניין לציין כי כמו במקרה של ממד האורך הכולל, גם משקל ה-MCV נותר נמוך במיוחד - לדברי רנו, בין 1,165 ק"ג בגרסת ה-1.4 ליטר הבסיסית ל-1,245 בגרסת הדיזל הכבדה מכולן. ביצועים? 174 קמ"ש ו-12.1 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש עבור ה-105 כ"ס.

ומה איתנו? אז זהו, שבינתיים היא לא מגיעה אלינו. הסיבה כמו במקרים רבים וטובים אחרים, היא חסרונה של תיבה אוטומטית. אילן טל, סמנכ"ל קרסו, אמר בשיחה ל-ynet כי המכונית מעניינת למדי, אך כדי להגיע אלינו היא צריכה לעמוד בשתי דרישות בסיסיות: תיבה אוטומטית כאמור, וסמל של רנו. על הבעיה הראשונה יתגברו כנראה עם הזמן, בנוגע לשנייה, כלל לא בטוח.

מה שברור מתשובה זו, הוא שבקרסו, בניגוד למועד חשיפת הלוגאן, לא מצויים כיום כבר קולות המצדדים בהחדרה מחודשת של המותג דצ'יה לישראל

תמונה
תמונה
תמונה

_________________
תמונה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 

הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  

עמוד ראשי » פורומים - דיון, פנאי, תמיכה והעשרת חווית המשתמש » פורום מוטוריקה

עמוד 1 מתוך 1 [ 7 הודעות ]
פרסם נושא חדש הגב לנושא



עבור ל:  

***[כתבה+תמונות]דצ'יה, והפעם זה בגדול***


היכל התהילה | דירוגים | הצוות
צור קשר | תנאי שימוש | רדיו מזרחית | מילים לשירים | חדשות המוסיקה | מוסיקה מזרחית | שירים במזרחית
Powered By PHPBB Copyright Noshmim Mizrahit 2003-2011 © All right reserved
שיווק הפרסומות באתר זה מופעל על ידי @.מ.י - שירותי מדיה וסליקה באינטרנט
רוצה לפרסם באתר זה? שלח אלינו מייל לקבלת הצעה משתלמת במיוחד