נושמים מזרחית
שלום אורח, הרשמה לפורום | הוסף למועדפים
שם משתמש
סיסמה
זכור אותי | שכחתי סיסמה

***[כתבה+תמונות]סודות מתעשיית הרכב*** F2H הורדה ישירה מילים צלצול פלייבק רמיקס יוטיוב

עמוד ראשי חדשות המוסיקה מילים לשירים
עמוד ראשי » פורומים - דיון, פנאי, תמיכה והעשרת חווית המשתמש » פורום מוטוריקה




עמוד 1 מתוך 1 [ 6 הודעות ]
פרסם נושא חדש הגב לנושא

***[כתבה+תמונות]סודות מתעשיית הרכב***

מחבר הודעה
 נושא ההודעה: ***[כתבה+תמונות]סודות מתעשיית הרכב***
הודעהפורסם: 11 אוקטובר 2006, 15:07 
מנותק
נושם ותיק
נושם ותיק
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: 09 אוקטובר 2005, 15:52
הודעות: 15544
לייקים: 17 אוהבים
פידבקים: 0 (0%)



פרארי ומזראטי מתעקשות על מכונית "זולה", סובארו מכירה בבעיות העיצוב, פורד משחררת (גם) את אסטון מרטין ועוד סודות מתעשיית הרכב

טויוטה קורולה החדשה תיקרא אוריס

40 שנה אחרי שהשם הכי מצליח בתולדות תעשיית הרכב נולד, טויוטה תיפרד מה"קורולה" עם דור חדש לחלוטין. הוא ייקרא אוריס (Auris), ויהיה גדול ומודרני מקודמו. ההשקה מתוכננת לשנה הבאה.

אלא שהפרידה הזו עומדת להיות חלקית בלבד, משום שבטויוטה מתכוונים להשאיר את השם קורולה לגרסת הסדאן. המשמעות היא שעבור מרבית הישראלים, לא יהיה כלל שינוי באולם התצוגה. הגרסה הנמכרת בביותר בישראל היא הסדאן, מה שאומר שרובנו כלל לא נשים לב שהקורולה ה"אירופית" שינתה את שמה לאוריס. ביבואנית טויוטה נשמעת אנחת רווחה...

סובארו פיטרה את מעצב אלפא לשעבר

אין מזל לאנדריאס זפטינס. המעצב היווני המוכשר והמוערך, שאחראי לפיאט ברקטה ואלפא רומיאו 145, עבר לפני מספר שנים לסובארו. זפטינס עורר תקוות שהנה, ממש עוד מעט, תתחיל היצרנית היפנית לייצר מכוניות שלא נראות כמו משהו שאף אחד לא ממש רוצה. במקום לעשות זאת, יצר את קו ה"פרופלור", שזכה לביקורת חריפה.

כעת אנחנו מגלים כי לפני מספר שבועות פוטר זפטינס מעשית, ולא רבים מצטערים על כך אצל היצרנית. בשלב זה לא ידוע מי יגיע במקומו. מה שכן בטוח - שפת העיצוב של זפטינס מתה עם עזיבתו, ותוחלף בקרוב. היאח הידד.

דודג' מציגה: הנוקם

יצרנית המכוניות בעלת הגישה העיצובית האגרסיבית, צפויה להגיע לפאריז עם מכונית סדאן חדשה. מדובר ככל הנראה במשפחתית גדולה - מתחרה אפשרית לפולקסווגן פאסאט ומאזדה 6 - שתכונה אוונג'ר (Avenger, הנוקם) ותתבסס על פלטפורמת קרייזלר סברינג .


האם זה אומר שהשתיים ישווקו יחדיו באירופה? בשלב זה קשה לדעת. למרות שהמכונית שתוצג תהיה ככל הנראה סדרתית כבר בעת חשיפתה, יתכן שגרסת קרייזלר תקבל יתרון בכך שתוצע שנה קודם לכן, כלומר כבר מ-2007. עם זאת, מכיוון שבדודג' שומרים את הקלפים קרוב מאד לחזה, נאלץ להמתין עד לפתיחת התערוכה בעיר האורות - כבר ב-28 בספטמבר עבור העיתונות.

קאמבק בע"מ לפרארי ה"זולה"

רגע אחד. לפני שאתם רצים לסמל"ת והופכים שולחנות בדרישה שייבאו את הבייבי-פרארי החדשה, הנה כמה פרטים ראשוניים. קודם כל, כדאי לציין שזו אחת מהשמועות הוותיקות וההפכפכות בתעשייה. אין ספור פעמים כבר "הובטח" לנו שהנה, ממש עכשיו, מוצגת פרארי זולה יחסית, מתחרה בדגמים שווים יחסית לכל נפש של פורשה למשל. ולא, זה עדיין לא קרה.

הפעם השמועות מדברות על שנת 2008, אז תיחשף פרארי קומפקטית ופשוטה יחסית, שתמוצב מתחת ל-F430 כמתחרה בדגמי הבסיס של פורשה 911. מקורותינו טוענים לשם "מונדיאל" או אפילו "דינו", על שם בנו המנוח של אנזו פרארי שעיטר כבר מכוניות של המותג. ספק אם גם הפעם יהיה המנוע בעל שישה צילינדרים, וההערכה היא שגרסה מוקטנת ומוחלשת ל-V8 של ה-F430 תמוקם בחלק האחורי. ומה אתם יודעים, יהיו "ארבעה" מושבים.

מנהלי אסטון מרטין ירכשו אותה מפורד?

אחרי שסיימו - ככל הנראה - לשקול מאד בחיוב את מכירת יגואר ולנד רובר , מתפנים בפורד לנסות ולהיפטר מאסטון מרטין. כן, למרות שסוף-סוף רואים ממנה רווחים, ועם תדמית ג'יימס בונד משובחת, בפורד משוכנעים שהגיע הזמן להיפרד כידידים, ומהר ככל האפשר. רגע לפני שעזב את תפקידו כבוס הגדול של פורד, אמר ביל פורד (כן, הוא צאצא של מקים היצרנית) שלדעתו מכירת אסטון מרטין היא הגיונית ביותר.

זאת, משום שאסטון אינה חולקת מכלולים עם שאר דגמי הקונצרן ויש לה רשת סוכנים עצמאית, מה שמחד מייקר פיתוח דגמים עבורה, ומאידך מקל עליה להסתדר באופן עצמאי. במילים אחרות - אם נזרוק אותה, חושבים בפורד, היא לא תקרוס ונזכה לפרסום שלילי בבריטניה. לפי התקשורת האירופית, המועמדים ההגיוניים ביותר לרכוש את מניות פורד באסטון מרטין הם לא אחרים מהמנהלים שלה, בראשם של אולריך בז, יו"ר היצרנית. מועמד אפשרי נוסף הוא ג'ק נאסר, יו"ר פורד לשעבר שיגובה על-ידי אילי הון נוספים.

פרארי בזול? מזראטי עושה צרות

נחזור לארווה האיטלקית, שם נדמה כי המעבר של מזראטי מ"קבוצת פרארי" בפיאט ל"קבוצת אלפא רומיאו", יוצר יריבות מעניינת. הקופה הבאה של מזראטי, שתחלוק מכלולים עם אלפא רומיאו 8C קומפיטציונה המרהיבה, תתחרה ככל הנראה בבייבי פרארי העתידית.

מדובר ביורשת למכונית שהחלה את חייה כ-3200GT, הפכה ל-4200GT ואז לסתם "קופה". גם הדור החדש מכוון כנגד פורשה 911, המכונית הנמכרת והמצליחה ביותר בקטגוריה. מזראטי תציג את המתחרה שלה בתערוכת ז'נבה (מרץ 2007), ותבסס אותה על פלטפורמה מקוצרת של הקוואטרופורטה , כמו-גם על מנוע דומה - 4.2 ליטר, V8, עם 450 כ"ס. מכאן שהיא תתחרה בעיקר בגרסאות הבכירות של ה-911, בהן הטורבו וה-GT3. צפו גם לגרסת ספיידר-קופה, פתוחת גג מסוגננת עם גג קשיח מתקפל.


וגם רצינו להגיד ל...
לנצ'יה: אנחנו מחזיקים אצבעות שהדלתא החדשה תחייה את המותג. סמל"ת: אל תשכחו את לנצ'יה לעת זקנה.
אנדריאס זפטינס: היה נחמד, תודה, ולא להתראות.

תמונה
תמונה
תמונה
תמונה
תמונה
תמונה
תמונה

_________________
תמונה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 

הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  

עמוד ראשי » פורומים - דיון, פנאי, תמיכה והעשרת חווית המשתמש » פורום מוטוריקה

עמוד 1 מתוך 1 [ 6 הודעות ]
פרסם נושא חדש הגב לנושא



עבור ל:  

***[כתבה+תמונות]סודות מתעשיית הרכב***


היכל התהילה | דירוגים | הצוות
צור קשר | תנאי שימוש | רדיו מזרחית | מילים לשירים | חדשות המוסיקה | מוסיקה מזרחית | שירים במזרחית
Powered By PHPBB Copyright Noshmim Mizrahit 2003-2011 © All right reserved
שיווק הפרסומות באתר זה מופעל על ידי @.מ.י - שירותי מדיה וסליקה באינטרנט
רוצה לפרסם באתר זה? שלח אלינו מייל לקבלת הצעה משתלמת במיוחד