נושמים מזרחית
שלום אורח, הרשמה לפורום | הוסף למועדפים
שם משתמש
סיסמה
זכור אותי | שכחתי סיסמה

***[כתבה+תמונות]מיצובישי מציגה: המהדורה האחרונה לאיוו-9*** F2H הורדה ישירה מילים צלצול פלייבק רמיקס יוטיוב

עמוד ראשי חדשות המוסיקה מילים לשירים
עמוד ראשי » פורומים - דיון, פנאי, תמיכה והעשרת חווית המשתמש » פורום מוטוריקה




עמוד 1 מתוך 1 [ 10 הודעות ]
פרסם נושא חדש הגב לנושא

***[כתבה+תמונות]מיצובישי מציגה: המהדורה האחרונה לאיוו-9***

מחבר הודעה
 נושא ההודעה: ***[כתבה+תמונות]מיצובישי מציגה: המהדורה האחרונה לאיוו-9***
הודעהפורסם: 11 אוקטובר 2006, 15:14 
מנותק
נושם ותיק
נושם ותיק
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: 09 אוקטובר 2005, 15:52
הודעות: 15544
לייקים: 17 אוהבים
פידבקים: 0 (0%)



רפליקת הראלי הפופולארית תוצע ביפן במהדורה ספורטיבית (עוד יותר) ואחרונה בהחלט: Mitsubishi Racing, עם שיפורי התנהגות ותג מחיר שמשאיר עודף מ-140,000 שקל

הגברת השמנה עומדת לשיר. מיצובישי לנסר איוו-9, רפליקת הראלי הפופולארית, תוחלף בעוד כשנה באיוו-10 הכל-חדשה. רגע לפני שזה קורה, מציגים היפנים מהדורת MR (ר"ת של Mitsubishi Racing), שתהיה נושאת הדגל של הדגם בימיו האחרונים. גרסה זו מחליפה MR קודמת, שהוצעה מאז פברואר 2004 על בסיס האיוו-8. היא תהיה האחרונה להשתמש במנוע ה-2.0 ליטר טורבו, הידוע לחובבי המותג כ-"4G63 2L DOHC".

גרסת ה-MR תוצע במרכב הסדאן המסורתי או הסטיישן השימושי, בארבע רמות מומנט ושתי רמות הספק. גרסת ה-GSR תצויד בתיבת שישה הילוכים ידנית, בהספק של 280 כ"ס ומומנט של 40.8 קג"מ. גרסת RS, שמיועדת למירוצים ולכן ספרטנית מה-GSR, תצויד בתיבת חמישה הילוכים ידנית, 280 כ"ס ו-41.5 קג"מ.


מי שיבחר בסטיישן יתלבט בין GT עם 280 כ"ס ו-40 קג"מ עם תיבת שישה הילוכים ידנית, או GT-A עם תיבת חמישה הילוכים אוטומטית, 272 כ"ס ו-35 קג"מ "בלבד". נתוני ההספק מושגים כולם ב-6,500 סל"ד, בעוד שכל נתוני המומנט הם ב-3,000 סל"ד, כך נמסר ממיצובישי.


ולמרות שנתונים אלה לא מציגים שיפור לעומת איוו רגילות, במיצובישי מבטיחים כי שינויים לניהול המנוע ולמערכת הטורבו יאפשרו גמישות כוח טובה יותר לאורך הסל"ד. כן מובטחת האצה זריזה יותר, אם כי נתונים מדויקים לא נמסרו.

כל גרסאות האיוו-9 MR יהנו מקפיצי אייבך ובולמי זעזועים של בילשטיין, וחלקם יוצעו עם הנמכת מרכב של כ-10 מ"מ. גם מערכת ה-AYC (ר"ת של Active Yaw Control, מערכת חלוקת הכוח בין הסרנים והגלגלים) כוילה מחדש, זאת לטובת התנהגות ספורטיבית יותר ואפשרות להעביר 10% נוספים מהכוח לגלגלים אחוריים ולחלק אותם בין הגלגל הימני לאחורי.

בתחום הקוסמטיקה, מצוידות גרסאות ה-MR בפגוש קדמי עם ספויילר ארוך יותר לשיפור הצמדת החרטום ותיעול האוויר. כן ניתן לציין מסיטי אוויר צידיים שמטרתם למנוע מערבולת רוח בבתי הגלגלים.

את האיוו-9 MR תשווק מיצובישי ביפן תמורת בין 2.86 מיליון ין לגרסת ה-RS הספטרנית (שהם כ-107,000 שקל) לבין 3.62 מיליון ין לגרסת ה-GSR (ובתרגום לשקלים - 136,000). המחירים, למי שתוהה, כוללים מיסים. בישראל עולה איוו-9 בסיסית עם 280 כ"ס, 36.2 קג"מ ותיבת שישה הילוכים ידנית - 297,500 שקל. לקרוא ולקנא.

תמונה
תמונה
תמונה

_________________
תמונה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 

הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  

עמוד ראשי » פורומים - דיון, פנאי, תמיכה והעשרת חווית המשתמש » פורום מוטוריקה

עמוד 1 מתוך 1 [ 10 הודעות ]
פרסם נושא חדש הגב לנושא



עבור ל:  

***[כתבה+תמונות]מיצובישי מציגה: המהדורה האחרונה לאיוו-9***


היכל התהילה | דירוגים | הצוות
צור קשר | תנאי שימוש | רדיו מזרחית | מילים לשירים | חדשות המוסיקה | מוסיקה מזרחית | שירים במזרחית
Powered By PHPBB Copyright Noshmim Mizrahit 2003-2011 © All right reserved
שיווק הפרסומות באתר זה מופעל על ידי @.מ.י - שירותי מדיה וסליקה באינטרנט
רוצה לפרסם באתר זה? שלח אלינו מייל לקבלת הצעה משתלמת במיוחד