נושמים מזרחית
שלום אורח, הרשמה לפורום | הוסף למועדפים
שם משתמש
סיסמה
זכור אותי | שכחתי סיסמה

לראשונה אצל ב.מ.וו: מערכת בקרת משיכה F2H הורדה ישירה מילים צלצול פלייבק רמיקס יוטיוב

עמוד ראשי חדשות המוסיקה מילים לשירים
עמוד ראשי » פורומים - דיון, פנאי, תמיכה והעשרת חווית המשתמש » פורום מוטוריקה




עמוד 1 מתוך 1 [ 6 הודעות ]
פרסם נושא חדש הגב לנושא

לראשונה אצל ב.מ.וו: מערכת בקרת משיכה

מחבר הודעה
 נושא ההודעה: לראשונה אצל ב.מ.וו: מערכת בקרת משיכה
הודעהפורסם: 18 יולי 2006, 15:57 
מנותק
סופר נושם
סופר נושם
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: 13 אוקטובר 2005, 23:15
הודעות: 7288
לייקים: 0 לייקים
פידבקים: 0 (0%)



ה- R1200R בוקסר-עירום החדש ל- 2007 יהיה קל יותר, חזק יותר. אך החדשה הגדולה - מערכת נגד החלקה.

בשנים האחרונות מערכות בקרת אחיזה נעשו נפוצות מאוד בעולם המכוניות. מערכות אלה מונעות סיבסוב של הגלגלים במקרה של האצה חזקה או כשתנאי האחיזה ירודים כגון שלג, בוץ וכו`. עד היום מעט מאוד יצרנים הציגו מערכות כאלה באופנועים, אם בגלל המשקל או שהטכנולוגיה לא הייתה מספיקה. אחד היצרנים שכבר מתחילת שנות ה- 90` הציע מערכת כזאת באופנוע הוא הונדה, עם ה- ST1100 שברבות הימים הפך ל- ST1300.
בימים אלה נחשפו פרטים ראשונים על הב.מ.ו R1200R, הבוקסר-עירום של היצרן. ממבט בדף הנתונים עולה שלראשונה באופנוע של ב.מ.וו מותקנת מערכת בקרת משיכה, אך כאמור ב.מ.וו אינה הראשונה להציע מערכת כזאת.
כאמור, החידוש הגדול אצל ה- R1200R מגיע בדמות מערכת בקרת משיכה ASD (anti-skidding system), המונעת מהגלגל האחורי להחליק תחת תאוצות או כשתנאי האחיזה ירודים. היצרן אינו משחרר פרטים רבים על איך המערכת עובדת. חישנים שמותקנים על הגלגל הקדמי והאחורי מודדים את סיבובי הגלגלים וכשהם מזהים הפרשים בין הגלגלים המערכת מנתקת את המנוע (צילינדר אחד או יותר) ומונעת פרפור של הצמיג האחורי. הקטנת הכוח שעובר לגלגל האחורי אמורה לבטל את ההחלקה ולשמור את האופנוע על הגלגלים.

להזכירכם, המנוע הוצג בתחילה בגרסת ה- R1200GS המופלא (סוף 2003) ובשנה שעברה הגיע בגרסאות הכביש (R1200RT, R1200ST), והשנה ב- R1200S, הבוקסר הספורטיבי ביותר שיצא משערי המפעל בבווריה.
אחרון הדגמים לקבל את מנוע ה- 1,200 הוא ה- R1150R, אופנוע בוקסר-עירום של היצרן. ב- R1200R החדש, המנוע - בוקסר בנפח 1,170 סמ"ק, ארבע שסתומים לצילינדר, בעל קירור אוויר/שמן - מפיק 109 כ"ס צוהלים למדי (לעומת 85 כ"ס בגרסת ה- R1150R) ב- 7,500 סל"ד ומומנט של 11.7 קג"מ ב- 6,000 סל"ד.
ה- R1200R חולק מכלולים משותפים עם גרסאות ה- ST/RT ועיצובו מזכיר מאוד את קודמו. נראה שהפנס האחורי (שמזכיר לשון ענקית) נלקח מדגם ה- K1200S (ארבע צילינדרים לרוחב), ובנוסף מוצעת גם גרסה לתיור ארוך עם סט מזוודות ומגן רוח קטנטן. בדומה לשאר דגמי הבוקסר גם גרסת ה- R1200R תוצא עם אופציה למתלים מתכוננים חשמלית (שלושה מצבים); גובה מושב מתכוונן; מערכת הבלימה המוכרת לנו מדגמי הבוקסר הקיימים הכוללת ABS: מלפנים צמד דיסקים צפים בקוטר 320 מ"מ מתוגברים חשמלית, ומאחור דיסק בודד 265 מ"מ ועוד תוספות כאלה ואחרות.
טרם ידוע מתי גרסה זאת תגיע לארץ ומה יהיה מחירה.

תמונות:

תמונה

תמונה

תמונה

תמונהתהנו :D

_________________
תמונה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 

הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  

עמוד ראשי » פורומים - דיון, פנאי, תמיכה והעשרת חווית המשתמש » פורום מוטוריקה

עמוד 1 מתוך 1 [ 6 הודעות ]
פרסם נושא חדש הגב לנושא



עבור ל:  

לראשונה אצל ב.מ.וו: מערכת בקרת משיכה


היכל התהילה | דירוגים | הצוות
צור קשר | תנאי שימוש | רדיו מזרחית | מילים לשירים | חדשות המוסיקה | מוסיקה מזרחית | שירים במזרחית
Powered By PHPBB Copyright Noshmim Mizrahit 2003-2011 © All right reserved
שיווק הפרסומות באתר זה מופעל על ידי @.מ.י - שירותי מדיה וסליקה באינטרנט
רוצה לפרסם באתר זה? שלח אלינו מייל לקבלת הצעה משתלמת במיוחד