נושמים מזרחית
שלום אורח, הרשמה לפורום | הוסף למועדפים
שם משתמש
סיסמה
זכור אותי | שכחתי סיסמה

מבחן: מרצדס CLK55 AMG F2H הורדה ישירה מילים צלצול פלייבק רמיקס יוטיוב

עמוד ראשי חדשות המוסיקה מילים לשירים
עמוד ראשי » פורומים - דיון, פנאי, תמיכה והעשרת חווית המשתמש » פורום מוטוריקה




עמוד 1 מתוך 1 [ 13 הודעות ]
פרסם נושא חדש הגב לנושא

מבחן: מרצדס CLK55 AMG

מחבר הודעה
 נושא ההודעה: מבחן: מרצדס CLK55 AMG
הודעהפורסם: 17 יולי 2006, 11:56 
מנותק
סופר נושם
סופר נושם
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: 13 אוקטובר 2005, 23:15
הודעות: 7288
לייקים: 0 לייקים
פידבקים: 0 (0%)



מה כבר אפשר לעשות בישראל עם מרצדס CLK55 AMG, עם 400 סוסים והנעה אחורית? בעיקר להכין את הרישיונות לבדיקה משטרתית…

מדינת ישראל היא האנטי-תזה לכל דבר הגיוני. היא אינה מצייתת לשום חוק ריאלי ואינה מיישרת קו עם אף מדינה בעולם. אני לא יכול לשים את האצבע ולומר אם זה בגלל הניגודים שבין יושבי הארץ או בגלל מגוון הדעות שלהם, אבל המקום הזה מצליח תמיד לבלבל אותי. גם אם נדמה לנו לעתים שמתפתחת כאן תרבות מוטורית – הרי שזה מעט מדי ומאוחר מדי - אנחנו משתרכים אחרי העולם, ונדמה כי לא תהיה כאן לעולם הבנה או סובלנות למוטוריקה וכי נהגה של מכונית ספורטיבית לעולם ייחשב פושע.
כאשר קיבלתי לידיי את מפתחות ה- CLK AMG הרגשתי טוב (איך אפשר שלא…); עם מנוע V8 אדיר בחזית ומאות סוסים שמענישים את הגלגלים האחוריים - רק מלהתבונן בה הברכיים רועדות ובזווית הפה ניגרת לה טיפה קטנה של ריר. הגרמנייה הזו הגיעה כשהיא לבושה שחור מטאלי, נועלת חישוקים גדולים שלא מהססים לחשוף את הבלמים מלאי העוצמה אשר גרים בתוכם (קליפרים שש בוכנות מלפנים וארבע מאחור הנושכים רביעיית דיסקים מחוררים ומחורצים מבית AMG). חלקה האחורי אפילו תוקפני מהקדמי עם ארבעה קני אגזוז אימתניים ששירת שמונת הצילינדרים בוקעת מהם.

בלי לבזבז יותר מדי זמן נכנסנו פנימה. אף שתא הנוסעים אינו גדול, הוא עשיר בצעצועים; ממושבים הניתנים להתאמה מושלמת לנהג באמצעות כוונונים חשמליים וכריות ניפוח בכל נקודת תמיכה בגוף עד מערכת ניווט/טלוויזיה/DVD מחשב דרך מתוחכם, ועוד. לאחר התאמת המושב למידות הנכונות עם הניפוח המרבי בכריות המותניים ללפיתה מרבית - יצאנו לנהיגה. לא חשוב לאן, העיקר שנוהגים. את הזמן ההכרחי על הכביש המהיר ניצלנו להתרשמות מתא הנוסעים; אף שהכל צבוע כהה, אווירת הספורט קורנת מכל פינה. הרבה בזכות החומרים האיכותיים, ההרכבה המעולה לא פחות, וכמובן – מאזכורי ה-AMG שסביב. על האספלט, אנו מתחילים להבין עד כמה נוקשה כיול המתלים שלה; אמנם בתחילת מהלך המתלים ישנו אזור רך יחסית לספיגת שברים קלים, אבל שבילי קליפות הזפת הישראלים שאנו מכנים כבישים לא עושים חיים קלים לגרמנייה הזו.

ה- CLK55 AMG אינה מכונית נינוחה, אבל ככל שהמהירות עולה, כן המתלים מצליחים לטפל טוב יותר באספלט. למנוע לעומת זאת אין שום בעיה להתמודד עם תנאי הכבישים בישראל. להפך, בשיוט חוקי ואפילו במהירות גבוהה הרבה יותר מן המותר הוא מגחך בחרישיות באזור ה- 2,000 סל"ד ולפעמים אף פחות. למרות גודלו, את הגרגור הסקסי בקושי שומעים בתא הנוסעים, אך לא רק אותו, אלא גם את כל רעשי הסביבה. פשוט שום צליל מלבד רעם האגזוזים אינו חודר פנימה; לא רוח, לא צמיגים – כלום. וזה בהחלט מרשים. כשהדוושה הימנית פוגשת את השטיח הצמרוני כמעט אף סופרלטיב לא יתאר טוב מספיק את התחושה; הראש נחבט במשענת, האיברים הפנימיים מתכווצים, והמרצדס הזו טסה קדימה כמו טיל. לאחר שנרגענו קצת הגיע הזמן לבדוק את בקרת השיוט המתוחכמת של מרצדס המבוקרת רדאר. בזמן שיוט הבקרה מודדת את המרחק מהרכב שלפניכם (גם כאשר הראות לקויה) והיא מאטה את המכונית ושומרת על מרחק בטוח מהרכב שלפנים. נפלא.

איפשהו בדרך נפלטנו מהאוטוסטרדה כדי לחפש מקום ירוק ושקט שבו הצלם יכול להצדיק את השכר אשר הוא מקבל. אולם כאן נחזור רגע לתחילת הכתבה; לא עברו עשר דקות מאז התחלנו לצלם ופתאום ראינו מסחרית לבנה שועטת לעברנו ונעצרת בחריקת צמיגים. הדלתות נפתחות ומתוכן התנפלו התנפלו עלינו שישה אנשים תוך שהם צועקים "משטרה!". לרגע לא הבנתי אם אנחנו מככבים בסצנה מתוך הסדרה `24`, אבל באותו רגע ממש קיוויתי שיגאל שילון יצוץ פתאום מאחורי איזה שיח… אבל לא. אותם שוטרים התגלו לאחר דקה כלא יותר מאשר מתנדבים לא בתפקיד עם מוטיבציה מוגזמת ומורעלות של גולנצ`יק שרק התגייס. הם לקחו את רישיון הנהיגה שלי והודיעו לנו שעלינו לקחת את עצמנו ואת מכונית הספורט שלנו מיד ולהסתלק מהכביש. להזכירכם: כביש ציבורי, ריק, במדינת ישראל. בלי שום הסבר. לאחר שהסתלקו המתנדבים התוקפניים הגיע ג`יפ סיור של מג"ב, וזה דאג שיהיה לנו שידור חוזר - הפעם בתירוץ שמדובר במכונית מירוץ (לא פחות!) "אשר מפחידה את תושבי היישוב הסמוך…" וכל זה כאשר המרצדס התמימה שלנו עדיין חונה…

לא התחכמנו ונסענו משם אל כביש אחר והתנחמנו בזרועותיה של הגרמנייה הזו. אוי… איך שהיא יודעת לנחם… לחיצה על מתג מצב תיבת ההילוכים מעבירה לתפעול ידני ספורטיבי שאפשר לדפדף בו בין ההילוכים באמצעות הידית (ימינה ושמאלה) או באמצעות המנופים שמאחורי ההגה. יחסי ההעברה בגיר מחולקים בקפידה לנהיגה ספורטיבית, תמיד שומרים את המנוע בתחום שהוא מצטיין בו - מעל 4,500 סל"ד. עם ההתקדמות בפניות אפשר להרגיש כמה נפלא המכונה הזו עובדת וכיצד היא מתכווצת סביבנו. ההגה חד ומתקשר מאוד ומאפשר לנהג להניח את הגלגלים בדיוק בקו הפנייה הרצוי. כשנהג ניר בן-ארי הוא חילק פה ושם טיפים לנהיגה התקפית יותר, ובעיקר הטיף לבלימות מאוחרות בעומק הפנייה. ביציאה מהפניות הדוושה נרמסת, וכל עוד בקרת היציבות דולקת - מובטח שקט נפשי מסוים, אבל כאשר היא מנותקת - הישבן לא מהסס לצאת לטיול מעושן ונשלט תחת כוח. צמיגי החורף שה-AMG הגיעה אתם לא הצליחו לייצר אחיזה מספקת, אבל אנחנו דווקא נהנינו מהעניין…

בדרך חזרה אל האולם של מרצדס, בשעה שהייתי אמור להיפרד ממכונת הנהיגה המבריקה הזו, כמעט ששכחתי את האירוע עם המתנדבים, הדחקתי את המג"בניק העצבני, ואפילו הפסימיות שלי שככה מעט, אבל 50 מטרים לפני שער הכניסה לחנייה של אולם התצוגה שוב טפחה המציאות על פניי; והפעם באופן הוליוודי לגמרי עם חבלן משטרה אשר ביצע תמרון חסימה שאילץ אותי לרדת על הבלמים בחוזקה. שני חבלנים פרקו מהניידת במהירות וכמעט ששלפו אותי מהמכונית. על מה הפעם? זה כבר ממש לא משנה. ה- CLK55 AMG הזו מושכת הרבה מאוד תשומת לב שלילית ומבטי קנאה זועמים מאוכלוסיית הנהגים ואימה מצד אנשי החוק. בגרמניה - כל זה לא היה קורה.

מפרט טכני: מרצדס CLK55 AMG

מנוע: 5,439 סמ"ק, 24 שס`, V8
הספק: 367 כ"ס ב- 5,750 סל"ד
מומנט: 52 קג"מ ב- 4,000 סל"ד
תיבת הילוכים: אוט`, 5 היל`, ותפעול ידני
תאוצה 0-100 קמ"ש: 5.4 שניות
מהירות מרבית: 250 קמ"ש (מוגבלת)
מחיר: 915 אלף שקלים

הנה הסרטון למי שרוצה לראות:

http://www.motocar.co.il/motocar/video/ ... 512&id=121

והנה כמה תמונות:

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תהנו :D
ותתנו בבקשה תגובות בונות כי עבדתי קשה על הכתבה הזאת!

_________________
תמונה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 

הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  

עמוד ראשי » פורומים - דיון, פנאי, תמיכה והעשרת חווית המשתמש » פורום מוטוריקה

עמוד 1 מתוך 1 [ 13 הודעות ]
פרסם נושא חדש הגב לנושא



עבור ל:  

מבחן: מרצדס CLK55 AMG

cron
היכל התהילה | דירוגים | הצוות
צור קשר | תנאי שימוש | רדיו מזרחית | מילים לשירים | חדשות המוסיקה | מוסיקה מזרחית | שירים במזרחית
Powered By PHPBB Copyright Noshmim Mizrahit 2003-2011 © All right reserved
שיווק הפרסומות באתר זה מופעל על ידי @.מ.י - שירותי מדיה וסליקה באינטרנט
רוצה לפרסם באתר זה? שלח אלינו מייל לקבלת הצעה משתלמת במיוחד